عصر بازار

در قالب هزار سبد غذایی، عیدانه بیمه البرز به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا شد

عصر اعتبار- شرکت بیمه البرز با هدف حمایت از آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم و هدایای نوروزی سال ۱۳۹۷خود را در قالب یک هزار سبد غذایی به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

در قالب هزار سبد غذایی، عیدانه بیمه البرز به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی این شرکت با حضور در دفتر ریاست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، چک یک میلیارد ریالی عیدانه شرکت بیمه البرز به هموطنان آسیب دیده در حادثه زمین لرزه کرمانشاه را به این سازمان اهدا کرد.
    مجید نادری در آیین اهدای یکهزار سبد غذایی عیدانه بیمه البرز به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، گفت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب بیمه البرز شد تا با مشارکت در طرح فرشتگان رحمت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در آستانه سال نو، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم و هدایای نوروزی سال 1397 بیمه البرز را به حادثه‌دیدگان زلزله غرب کشور اهدا کند.
    قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز، افزود: البته بیمه البرز بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، ‌کمک های خود را در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به منطقه زلزله زده ارسال کرده بود.
    وی اظهار داشت: بیمه البرز در دو سال گذشته بودجه هدایای نوروزی خود را در قالب طرح های مختلف انسان‌دوستانه به سازمان بهزیستی اهدا کرد اما سال جاری با توجه به رویداد زلزله کرمانشاه و نیازسنجی انجام شده، بودجه سال جاری به سازمان هلال احمر که از ابتدای حادثه تا کنون در حال خدمت رسانی به هموطنان کرمانشاهی است، اهدا شد.
    در این آیین همچنین حبیب درگاهی، سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر با قدردانی از اقدام فرهنگی شرکت بیمه البرز و اختصاص بودجه هدایای نوروزی این شرکت به حادثه‌دیدگان زلزله غرب کشور، گفت: ارزش معنوی این اقدام فراتر از ارزش مادی آن است چون این اقدام فرهنگی می‌تواند برای سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها الگو قرار گیرد.
    این گزارش حاکی است، طی چند سال متوالی گذشته شرکت بیمه البرز با هدف حمایت از خانواده‌های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم و هدایای نوروزی را به خانواده‌های دارای فرزند معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان تهران و همچنین خانواده های کم بضاعت در استان‌های محروم کشور اهدا ‌کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو