عصر بازار

حضور فعال بیمه ایران در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

عصر اعتبار- نمایشگاه یازدهم (FINEX۲۰۱۸) با حضور گسترده شرکتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه از ۲۷ تا ۳۰فروردین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا می شود.

حضور فعال بیمه ایران در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا ، در این رویداد مهم اقتصادی، شرکت سهامی بیمه ایران در این نمایشگاه، دستاوردها و خدمات نوین بیمه ای را در جهت ترویج فرهنگ بیمه برای دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه ارائه می کند.

    حضور شرکت های ایران معین، توسعه کسب وکار سبا، کارگزاری بورس بیمه ایران و مرکز آموزش علمی کاربردی بیمه ایران و هتل عباسی اصفهان که از شرکت های تابعه بیمه ایران هستند، زمینه ارائه خدمات ویژه برای علاقمندان و متخصصان بیمه را در این نمایشگاه فراهم خواهد کرد.

    یادآور می شود بیمه ایران در سالن 31A پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

    یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018)  از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی