عصر بازار

انتصاب در سازمان بیمه سلامت ایران

عصر اعتبار- بر اساس حکمی از سوی علی اصغر قائمی معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران محمد رضا رضائیان به سمت قائم مقام معاونت آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب شد.

انتصاب در سازمان بیمه سلامت ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، براساس حکمی از سوی علی اصغر قائمی معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت ایران، محمد رضا رضائیان به سمت قائم مقام معاونت آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب شد.
    متن حکم به شرح ذیل است؛
    محمدرضا رضائیان
    سلامٌ علیکم،
    نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم، به عنوان قائم‌مقام معاونت آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، منصوب می‌شوید.
    امید است با توکل به درگاه ربوبی و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) در تحقق اهداف عالیۀ سازمان مبتنی بر سیاست‌ها، اسناد بالادستی و برنامه‌های سنواتی و عملیاتی و با بهره‌گیری از خرد و توان جمعی و ظرفیت‌های موجود درون و برون سازمانی، توان خود را معطوف به تحقق سازمان الکترونیک و هوشمند برای توسعۀ دسترسی سهل و آسان، دقیق، صحیح و سریع مردم، همکاران و سایر ذی‌نفعان و دست‌اندرکاران به خدمات سازمان، بنمائید.
    همچنین انتظار دارد با عنایت به سابقۀ حضور جنابعالی در سازمان و شناخت مناسب از اهداف، وظایف و مأموریت‌های این نهاد، تلاش مضاعفی را برای استقرار و تحکیم ساختار معاونت و ساده‌سازی روال‌های مرتبط، برای انجام به موقع و اثربخش مأموریت‌های آن مبذول داشته تا موجبات پیشرفت سازمان، بیش از پیش فراهم شود.
    از درگاه ایزد متعال، توفیقات شما را در انجام این مسئولیت، درخواست می‌نمایم.

    علی اصغر قائمی
    معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی