عصر بازار

برگزاری اولین همایش مدیران بانک قوامین استان خراسان شمالی در سال ۱۳۹۷

عصر اعتبار- اولین همایش مدیران ستادی و شعب استان خراسان شمالی در سال ۱۳۹۷ با رویکرد بررسی عملکرد شعب در سال ۱۳۹۶ و با حضور مدیران ستادی و شعب استان برگزار شد؛ در این همایش سردار فرمانده انتظامی استان، رییس حفاظت و اطلاعات ف.ا.ا نیز به عنوان میهمان ویژه حضور داشتند.

برگزاری اولین همایش مدیران بانک قوامین استان خراسان شمالی در سال ۱۳۹۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیرکل شعب استان خراسان شمالی در ابتدای این همایش ضمن تشکر از همت و تلاش کلیه همکاران شعب و ستاد استان در سال 1396، با اشاره به موضوعات مطرح شده در همایش معاونین و مدیران کل استانها عنوان کرد: سند تحول بانک در سال 1395 طراحی، تدوین و با برنامه ریزی ابلاغ شد، اغلب پروژه ها توسط معاونت های تخصصی رو به اتمام است و ان شاءالله در سال جاری شاهد اجرای سند تحول استانی هستیم.
    وی افزود: از ابتدای سال 1397 چارچوب ارزیابی استان و مدیران واحدها بر اساس تحقق ابعاد سند تحول (ترجمان استانی) بنا شد، بنابراین باید تکنیکها بر اساس این چهارچوب به کار رود. در سندتحول استانی باید تک تک شعب بدانند که کجا هستند و در چه موقعیتی قرار دارند و باید با مطالعه شرایط پیرامون شهر، شعبه و اقتصاد شهر، با رصد، شناخت دقیق از بازار و استفاده از تجارب برای پیش بینی اهداف آینده شاهد تحول در شعب و استان باشیم.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی