عصر بازار

تقدیر از بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حمایت از خانواده نیازمند زندانیان

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه مهر ایران در بیستمین جشن حمایت از خانواده زندانیان، به عنوان یاور خانواده زندانیان نیازمند شناخته شد و با اهدای لوح یاد بود از مشارکت و هم افزایی این بانک برای ارتقاء و بهبود معیشت خانواده زندانیان تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از بانک قرض الحسنه مهر ایران برای حمایت از خانواده نیازمند زندانیان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مراسم گلریزان برای حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان توسط انجمن حمایت زندانیان مرکز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، مهران منتظر مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز، مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران و حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه و دیگر مسئولان در تالار آبگینه برگزار شد.
    در این مراسم، از حمایت های بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص توانمندسازی خانواده زندانیان، کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به کاهش چشم گیر نرخ بازگشت به زندان ها تقدیر شد.
    در مهر ماه سال گذشته تفاهمنامه ای میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان زندان ها منعقد شده است که بر اساس آن تا کنون بالغ بر هزار نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده های آنان از تسهیلات قرض الحسنه این بانک به ارزش بیش از 85 میلیارد ریال بهره مند شده اند.
    بررسی های به عمل آمده حاکی از آن است که خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک نقش بسزایی در بهبود معیشت زندانیان و همچنین کاهش نرخ بازگشت به زندان ها داشته است.
    همچنین، بانک قرض الحسنه مهر ایران در آستانه فرا رسیدن سال نو با اختصاص بخشی از بودجه تبلیغاتی خود به مبلغ 500 میلیون تومان، تعداد 51 زندانی نیازمند را از حبس آزاد کرد که 9 نفر از آنان را زنان و مادران سرپرست خانواده تشکیل داده بودند.
    انجمن حمایت زندانیان مرکز، هر ساله در ماه مبارک رمضان مراسمی را به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند برگزار می‌کند که در بیشتمین همایش حمایتی خود، از بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان یاور خانواده زندانیان نیازمند تقدیر کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی