عصر بازار

پیرو دستور رئیس جمهور؛

منابع جدید برای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تأمین شد

عصر اعتبار- یک بانک دولتی از تأمین اعتبار جدید ۳ هزار میلیارد تومانی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای دو ماه پایانی سال در راستای دستور رئیس جمهور نسبت به کاهش صف متقاضیان دریافت این وام خبر داد.

منابع جدید برای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تأمین شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، یکی از بزرگترین بانک های دولتی (ادغامی بانک های وابسته به نیروهای مسلح) اعلام کرده، در پی دستور اخیر رئیس جمهور به بانک مرکزی برای کاهش صف متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، این بانک دولتی 3 هزار میلیارد تومان از محل آزادسازی سپرده قانونی، منابع جدید تأمین کرده است.

    بر اساس اعلام بانک مذکور، سهمیه های جدید هر شعبه در سراسر کشور برای دو ماه پایانی امسال تعیین و ابلاغ شده و به متقاضیان مشمول دریافت این تسهیلات که در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده اند، اعطا می شود.

    این سهمیه جدید، غیر از اعتبارات و سهمیه قبلی است و مدیریت شعب این بانک دولتی موظفند ظرف یک هفته نسبت به تعیین شعبه برای متقاضیان دریافت این وام اقدام کنند.

    به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دهم تیر ماه امسال طی بخشنامه ای به رئیس کل بانک مرکزی دستور داد تا صف متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج صفر شود و مجددا در دی ماه امسال این دستور را به بانک مرکزی ابلاغ کرد.

    سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در این باره 13 دی ماه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: رئیس جمهور در جلسه مجمع عمومی بانک مرکزی نسبت به صفر شدن صف متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دستور داده بود و در جلسه 13 دی ماه دولت نیز بار دیگر بر تحقق این موضوع تا پایان امسال تأکید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی