عصر بازار

مدیر شعبه تهران غرب آتیه‌سازان حافظ خبر داد؛

استقرار باجه هدایت و تکریم ارباب‌رجوع در نمایندگی‌های شعبه تهران غرب

عصر اعتبار- مدیر شعبه تهران غرب آتیه‌سازان حافظ از استقرار باجه هدایت و تکریم ارباب‌رجوع در نمایندگی‌های این شعبه خبر داد.

استقرار باجه هدایت و تکریم ارباب‌رجوع در نمایندگی‌های شعبه تهران غرب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سودابه چراغی، مدیر شعبه تهران غرب ضمن اعلام خبر فوق، افزود: بر اساس دستور مدیرعامل شرکت، مبنی بر نظارت بیشتر بر عملکرد نمایندگی‌ها و آموزش مستقیم کاربران آنها، نشستی با حضور مسئولان واحدهای مختلف شعبه تهران غرب برگزار شد که پس از طرح موضوع، راهکارهای مختلف اجرایی، مورد بررسی قرار گرفت.

    وی ادامه داد: در این نشست محدودیت‌ها و مسائل جاری شعبه، بررسی و به منظور بهبود عملکرد نمایندگی‌ها، دو طرح تکریم و هدایت ارباب رجوع و پایش و نظارت دفاتر نمایندگی پیشنهاد شد.

    مدیرشعبه تهران غرب ضمن تشریح طرح تکریم و هدایت ارباب‌رجوع عنوان کرد: استقرار باجه هدایت و تکریم ارباب‌رجوع در دفاتر نمایندگی، ویژگی اصلی این طرح است. همچنین تهیه و توزیع جزوه آموزشی درخصوص نحوه برخورد با ارباب رجوع، تهیه و توزیع فرم نظرسنجی از ارباب رجوع، پیگیری خرید و نصب صندوق انتقادات و پیشنهادات در دفاتر نمایندگی و پایش روزانه نمایندگی‌های ویژه از طریق اعزام تیم نظارتی از ویژگی‌های دیگر طرح مذکور است.

    چراغی در خصوص طرح پایش و نظارت دفاتر نمایندگی ویژه نیز گفت: در این طرح برگزاری نشستی با تیم نظارتی به منظور توجیه نظارت همراه با آموزش در دور اول بازدیدها، تهیه و امضاء صورتجلسه نظارت و اعلام کتبی به مسئول نمایندگی به صورت کتبی، تهیه فرم‌های کاری در حوزه‌های مختلف اعم از پذیرش، رسیدگی، ثبت هزینه و مالی و توزیع آن بین دفاتر نمایندگی در دستور کار قرار گرفت.

    وی تصریح کرد: در طول اجرای دو طرح مذکور، اهدافی از جمله، ارتباط مستقیم و نزدیکتر مسئولان واحدهای شعبه با دفاتر نمایندگی و کاربران، آگاهی از مشکلات و نواقص احتمالی در امر خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان، پیگیری نکات مغفول در جهت افزایش سطح خدمات و کاهش هزینه‌های شرکت، افزایش انگیزه کاری در دفاتر نمایندگی، بهره‌مندی از روش آموزش رو در رو تحقق می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی