عصر بازار

بازدید رییس هیات مدیره بیمه سرمد از شعبه کرمانشاه

عصر اعتبار- ​به منظور بازدید از شعب و نمایندگی های بیمه سرمد در استان کرمانشاه، مجتبی کاتب رییس هیات مدیره بیمه سرمد به همراه حسین نظریان مدیر امور پشتیبانی از شعبه کرمانشاه بازدید به عمل آوردند.

بازدید رییس هیات مدیره بیمه سرمد از شعبه کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این سفر استانی، رییس هیات مدیره شرکت نشستی دوستانه با کارکنان شعبه داشت و از زحمات و تلاش های صورت گرفته از آنان در مدت فعالیت تقدیر و تشکر کرد.

    پیمان فتحی مدیر شعبه کرمانشاه در این نشست، گزارشی از عملکرد شعبه در سه ماهه نخست سال جاری ارائه داد و به تشریح فعالیت شعبه و مشکلات و موانع پیش روی کارکنان در این استان پرداخت.
    کاتب در ادامه این بازدید استانی، به اتفاق نظریان مدیر امور پشتیبانی و فتحی مدیر شعبه کرمانشاه دیداری نیز با مدیر محترم شعب بانک صادرات استان داشتند که در این نشست، بر توسعه تعاملات فی مابین تاکید شد.
    کاتب در این دیدار، بانک صادرات ایران را بزرگترین حامی شرکت دانست و گفت: بیمه سرمد به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از بانک صادرات به شمار می رود و توسعه همکاری های مشترک بانک-بیمه، یکی از بزرگترین دستاوردهای شرکت تاکنون بوده است.
    وی ارائه محصولات جدید به مشتریان بانک صادرات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: محصولاتی نظیر طرح نسیم و بیمه عمر مانده بدهکار جایگاه مطلوبی در میان مشتریان بانک به دست آورده است که دستیابی به این مهم مرهون حمایت های بی شائبه مدیران ارشد بانک صادرات است.
    مدیر بانک صادرات استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدعوین، از ارائه خدمات بیمه ای بیمه سرمد به مجموعه این بانک اظهار رضایت کرد و افزود: به عنوان مثال در فاجعه غم بار زلزله اخیر استان کرمانشاه، بیمه سرمد با تسریع در امر ارزیابی و پرداخت خسارت به زیان دیدگان، اقدامات مثبتی را انجام داد.
    وی توسعه همکاری های مشترک و ارائه محصولات جدید بانک-بیمه به مشتریان بانک صادرات در استان کرمانشاه را مورد توجه قرار داد و بر لزوم گسترش آن تاکید کرد.
    در ادامه، رییس هیات مدیره بیمه سرمد نشستی نیز با حضور نمایندگان استان داشت که در این جلسه، نمایندگان به تفکیک، نسبت به معرفی توانمندی های خود از یکسو و موانع و مشکلات پیش روی در امر بازاریابی و فروش بیمه نامه از سوی دیگر اقدام نمودند و دکتر کاتب نیز به معاونین خود دستور تسریع حل مشکلات موجود و ارائه گزارش در این خصوص را صادر کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی