عصر بازار

تامین مالی ۶۳۰۰ واحد در قانون جهش تولید مسکن توسط بانک صادرات

عصر اعتبار- سرپرست بانک صادرات ایران، توسعه بخش مسکن و زیرساخت‌های مرتبط آنرا از مهمترین مؤلفه‌های تولید، اشتغال و رشد اقتصادی کشور عنوان کرد.

تامین مالی ۶۳۰۰ واحد در قانون جهش تولید مسکن توسط بانک صادرات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، محسن سیفی، سرپرست بانک صادرات ایران، با بیان اینکه حمایت از توسعه و تولید مسکن در کشور در قالب طرح اقدام ملی مسکن بدون مشارکت و پشتیبانی نظام بانکی امکان‌پذیر نیست، افزود: بانک صادرات ایران با هدف حمایت از خانه‌دار شدن اقشار مختلف مردم و حمایت از طرح اقدام ملی مسکن برای تامین مالی بیش از 6300  فقره واحد‌های مسکونی در قالب این طرح، قرارداد منعقد کرد.

    سرپرست بانک صادرات ایران تاکید کرد: این بانک به منظور مشارکت در ارتقای سهم برجسته خود در تامین مالی بخش مسکن کشور علاوه بر پرداخت تسهیلات متنوع در بخش مسکن شهری و روستایی، در یک سال گذشته با انعقاد قرارداد تامین مالی شش هزار و 384 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن، سهم قابل توجه خود در تامین مالی بخش مسکن را ارتقا داد.

    سیفی اظهار کرد: یک سال گذشته در قالب این طرح، قرارداد دو هزار و 134 واحد مسکن خودمالکی شهری و  چهارهزار و 250 واحد در بخش مسکن 99 ساله توسط بانک صادرات ایران منعقد شده و روند انعقاد قرارداد و تامین مالی مسکن هموطنان در قالب طرح اقدام ملی مسکن همچنان با طی شدن مسیر‌های قانونی و اداری و تکمیل پرونده‌ها ادامه دارد.

    وی همچنین با اشاره به اینکه حمایت بانک صادرات ایران در عملیاتی شدن این طرح در اغلب استان‌های کشور و از جمله استان‌های همدان، اردبیل، چهار محال و بختیاری و مرکزی برجسته‌تر بوده، گفت: بانک صادرات ایران علاوه بر حمایت‌های انجام شده در قالب این طرح، طی یک سال گذشته، بیش از 30 هزار فقره  تسهیلات یارانه‌ای مسکن روستایی به ارزش نزدیک به 34 هزار میلیارد ریال در تمامی استان‌های کشور پرداخت کرده است.

    سرپرست بانک صادرات ایران افزود: طی یک سال گذشته در ادامه حمایت از مستاجران، پرداخت ودیعه مسکن را در دستور کار خود داشته به نحوی که در این مدت در استان‌های مختلف کشور، بیش از 50 هزار و 600 فقره تسهیلات ودیعه مسکن به  ارزش بالغ بر 28 هزار و 577 میلیارد ریال پرداخت کرده و نقش حمایتی خود از مردم شریف ایران را در بخش مسکن تقویت کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی