عصر بازار

۸۲ درصد اعتبارات تامین اجتماعی از حق بیمه تامین می شود

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ۸۲ درصد اعتبارات این سازمان از محل حق بیمه تامین می شود.

۸۲ درصد اعتبارات تامین اجتماعی از حق بیمه تامین می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سید تقی نوربخش روز دوشنبه در شورای استانی گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در کرمان افزود: این سازمان در اردیبهشت و خرداد امسال ماهانه 6 هزار و 700 میلیارد تومان شامل چهار هزار و 500 میلیارد تومان برای مستمری، 500 میلیارد تومان برای بیمه تکمیلی، یک هزار و 500 میلیارد تومان برای درمان و 200 میلیارد تومان نیز برای هزینه های جاری پرداخت کرده است.
    وی تصریح کرد: تامین اجتماعی به عنوان سازمانی که متعلق به کارفرمایان، کارگران و بیمه شدگان است با همکاری دولت فعالیت می کند و بر اساس مبانی بیمه های اجتماعی در دنیا و تلاش کارفرمایان راه اندازی شده است.
    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: ایجاد تعامل با جامعه کارفرمایی یک الزام در این سازمان است و در شرایط ویژه اقتصادی کنونی که جنگ اقتصادی تمام عیار است، این تعامل باید نزدیک تر باشد.
    وی تاکید کرد: دوره جدیدی از تعامل در سازمان تامین اجتماعی آغاز و گام های بزرگی نیز در این زمینه برداشته شده است.
    وی اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی وظیفه پوشش ریسک ها را برعهده دارد و سازمانی است که توسط کارفرمایان برای صیانت از نیروی کار در دنیا راه اندازی شده است.
    نوربخش با اشاره به اینکه 100 هزار مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان حضور دارند، گفت: در استان کرمان حدود یک هزار و 800 میلیارد تومان در سال 97 مستمری و 500 میلیارد تومان نیز برای درمان پرداخت خواهیم کرد.
    وی اظهار داشت: استان کرمان و کشور در فراز و فرود تاریخی خود مسائل و مصائب بزرگی را دیده و پایمردی کرده و به طور قطع از شرایط فعلی با ایجاد امید، همدلی و تدبیر عبور خواهیم کرد.
    نوربخش گفت: سازمان تامین اجتماعی آمادگی دارد در تعامل با اتاق بازرگانی در چارچوب قانون بسیاری از مسائل را حل کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی