عصر بازار

سندیکای بیمه‌گران پیگیر تعهدات بیمه‌ای حادثه تصادف سنندج

عصر اعتبار- شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان کردستان طی اطلاعیه‌ای جزییات اقدامات خود در خصوص تصادف مرگبار چهارشنبه گذشته سنندج که بین یک دستگاه تانکر حمل سوخت و یک دستگاه اتوبوس مسافربری رخ داد را اعلام کرد.

سندیکای بیمه‌گران پیگیر تعهدات بیمه‌ای حادثه تصادف سنندج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان کردستان بلافاصله پس از حادثه با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه بیمه ای و تعامل با دیگر سازمان های ذیربط نظیر پلیس، اورژانس و بیمارستان ها نسبت به هماهنگی های لازم در راستای انجام تعهدات بیمه ای اقدام کرد.

    در این رابطه شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان کردستان طی اطلاعیه ای با عرض تسلیت به خانواده  کشته شدگان سانحه تصادف سنندج، جزییات اقدامات انجام شده جهت تسهیل در پرداخت غرامت به ذی‌نفعان این حادثه را اعلام کرد.

    متن کامل اطلاعیه فوق الذکر بدین شرح است:

    ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه دلخراش تصادف تانکر حمل سوخت با اتوبوس مسافربری در محور سنندج به تهران، خلاصه اقدامات انجام شده توسط شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان کردستان به شرح ذیل را به اطلاع عموم می رساند:

    1- سانحه یاد شده ساعت 30 دقیقه بامداد  روز چهارشنبه 20 تیرماه در مسیر کمربندی شهر سنندج بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سنندج عازم تهران بود و یک دستگاه تانکر حمل مازوت که از مسیر مریوان به سمت بندر امام خمینی (ره) در حال حرکت بود رخ داد. تانکر حمل سوخت به اتوبوس مسافربری که در حالت توقف بود برخورد کرد که این تصادف نهایتاً منجر به فوت 11 نفر و  مصدومیت هفت نفر  از هموطنان عزیزمان شد.   از مصدومان حادثه درمان چهار نفر بصورت سرپایی انجام شد و متاسفانه حال سه نفر دیگر وخیم گزارش شده است.

    2- اتوبوس مسافربری فوق الذکر تحت پوشش شرکت بیمه دانا و تانکر حمل سوخت تحت پوشش شرکت بیمه ایران است. 

    3- هیات رییسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان کردستان با هماهنگی سندیکای بیمه گران ایران سی دقیقه پس از حادثه در محل حضور یافته و اقدامات اولیه را انجام داده اند. همچنین به فوریت دو تیم ویژه از شعب مرکزی شرکت‌های بیمه ایران و بیمه دانا در استان حاضر شدند تا ضمن بررسی حادثه به وظایف مربوطه عمل کنند.

    4- در طول سه روز گذشته جلسات هماهنگی با مسئولین استانداری و نیروی انتظامی استان جهت دریافت مستندات و مدارک  انجام شد و اقدامات لازم  با هدف خدمات رسانی سریع و تسهیل در پرداخت غرامت به ذینفعان به عمل آمده است.  

    5- ضمن آرزوی صبر برای خانواده های کشته شدگان این حادثه، ذینفعان می توانند برای دریافت خسارات مورد نظر به شعب بیمه ایران و بیمه دانا در استان کردستان مراجعه کنند.

    سندیکای بیمه گران ایران نیز این حادثه غم انگیز را به خانواده جانباختگان و عموم هموطنان به ویژه مردم شریف و غیور کردستان تسلیت عرض می نماید و لازم به ذکر است امور مربوط به انجام تعهدات بیمه ای در اسرع وقت از طریق شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه به عنوان بازوی اجرایی سندیکا در سطح استان‌ها تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی