عصر بازار

مجمع عمومی و فوق‌العاده «بیمه ما» امروز برگزار می‌شود

عصر اعتبار- شرکت بیمه ما زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.

مجمع عمومی و فوق‌العاده «بیمه ما» امروز برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ما که با نماد «ما» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد.

    بر اساس این گزارش، شرکت بیمه ما مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام خود را امروز شنبه 30 تیر ماه 97 برگزار می کند.

    افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه ما ساعت 10 صبح و مجمع عمومی فوق العاده ساعت 12 ظهر امروز شنبه 30 تیر ماه 97 به نشانی تهران، میدان ونک - خیابان ونک - پلاک 9 - شرکت بیمه «ما» مراجعه کنند.

    دستور جلسه مجمع

    لازم به ذکر است، تصویب صورت های مالی، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه و تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس دستور جلسه مجمع عمومی فوق العاده بیمه ما اعلام شده است.

    آخرین اطلاعات مالی

    این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه ما که با نماد «ما» در بازار دوم بورس فعال است در وضعیت «ممنوع- متوقف» قرار دارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت 4.26 مرتبه و «EPS» آن نیز 291 ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

    سهامداران عمده

    بر اساس گزارش ایبِنا، 5 سهامدار عمده بیمه ما، شامل « گروه توسعه مالی مهر آیندگان با 16.500 درصد، تعاونی اعتبار کارکنان بانک ملت با 14.960 درصد، تعاونی مصرف کارکنان بانک ملت با 14.450 درصد، تعاونی خردمندان صابر عصر با 13.590 درصد و بانک ملت با 6.660 درصد» است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو