عصر بازار

علت برگزار نشدن مجمع بانک کارآفرین مشخص شد

عصر اعتبار- مجمع سالانه بانک کارآفرین به علت به حد نصاب نرسیدن قانونی حضور سهامداران،‌ مجمع این بانک برگزار نشد و به تنفس کشیده شد.

علت برگزار نشدن مجمع بانک کارآفرین مشخص شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، در حالی که بر اساس دعوت به مجمع قرار بود روز گذشته مجمع سالانه بانک کارآفرین برگزار شود اما این مجمع برگزار نشد. بر اساس این گزارش حضور 14.65 درصد سهامداران در جلسه مجمع بانک کارآفرین باعث شد تا بخاطر عدم به حدنصاب نرسیدن قانونی، مجمع عمومی سالیانه این بانک برگزار نشود و به تنفس کشیده شود.

    همچنین بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC نماد این بانک که با سرمایه 850 میلیارد تومانی در بازار اصلی بورس حضور دارد و به دلیل عدم ارائه صورت های مالی میان دوره ای 3 ماهه حسابرسی نشده و عدم ارائه گزارش تفسیری مدیریت میان دوره ای 3 ماهه حسابرسی نشده مشمول فرایند تعلیق شده است. آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت 153.29 مرتبه و «EPS» آن به میزان 7 ریال در صورت های مالی درج شده است.

    سهامداران عمده

    بر اساس گزارش ایبِنا، 5 سهامدار عمده بانک کارآفرین، شامل «سهامداران حقیقی با 10 درصد، سرمایه گذاری صباتامین با 8.910 درصد، بیمه کارآفرین با 7.730 درصد، ایده گستردوراندیش با 4.990 درصد و مهرآفرینان دوران با 4.990 درصد» است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی