عصر بازار

تصویب سود ۲۲۵ ریال به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه "ما"

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه "ما" با حضور اکثریت سهامداران درروز ۳۰ تیر ماه برگزار و صورت های مالی سال۱۳۹۶ این شرکت به تصویب رسید.

تصویب سود ۲۲۵ ریال به ازای هر سهم در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه "ما"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مجمع عمومی این شرکت30 تیر ماه با حضور رییس و اعضای هیات مدیره بیمه "ما" برگزار و صورت های مالی سال 96 به تصویب رسید. بر اساس صورت های مالی سود خالص پس از کسر مالیات شرکت، مبلغ 432 میلیارد ریال می باشد.

    بر اساس این گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه  به ریاست جناب آقای تاجیک و با حضور آقای صداقتی فرد به نمایندگی از بانک ملت و خانم غنی از توسعه مالی مهر آیندگان به عنوان ناظرین ، آقای حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت و منشی جلسه، آقای ارغوانی  نماینده سازمان بورس، خانم میررضی نماینده بیمه مرکزی، خانم شیرازی حسابرس و بازرس قانونی و آقای وثوق مدیرمالی شرکت برگزار شد.

    در ابتدا رئیس مجمع، ضمن خیر مقدم به حضار و شرح مختصری از فعالیت های زیربنایی و اساسی بیمه "ما" در سال 96 افزود : برنامه های راهبردی شرکت در مسیر رشد وتعالی در حرکت است و به سمت توسعه پایدار سوق پیدا کرده است.

    در ادامه حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت ضمن خیر مقدم به سهامداران محترم و دکتر ابراهیم پور مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه مالی ملت و ناظرین و قرائت پیام هیات مدیره به شرح گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت در سال 1396 پرداخت و ضمن بیان خلاصه ای از اطلاعات مالی شرکت  افزایش 58 درصدی سود خالص شرکت نسبت به سال گذشته را اعلام نمود.

    بهاری فر در خصوص فعالیت‌های انجام شده در سال 1396 گفت: شرکت بیمه "ما" در سال 96 با درک صحیح از شرایط کشور و صنعت بیمه و اتخاذ تدابیر هوشمندانه و انجام برنامه ریزی های دقیق و استراتژی های مناسب برای بخش سودآور و کم ریسک بازار بیمه همانند گذشته  علاوه بر رشد پرتفوی در راستای بهبود کیفیت خود گام برداشت.

    وی خاطر نشان کرد: شرکت بیمه "ما" با بیش از 42 شعبه و باجه و 1067 نماینده و کارگزار در طی 7 سال فعالیت خود و  با تکیه بر دانش فنی و خلاقیت کارکنان و نمایندگان محترم شبکه فروش خود به موفقیت چشم گیری در صنعت بیمه دست یافته است .

    بهاری فر افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی بیمه مرکزی ، بیمه "ما" امسال  نیز به روال سنوات گذشته  دارای  بالاترین سطح توانگری  بوده و در جمع شفاف ترین شرکت های بیمه ای بر اساس  رتبه بندی شرکت های بورسی قرار گرفت. بیمه "ما" به عنوان یک بیمه گر پیشتاز و سرآمد مصمم است تا همگام با گسترش فرهنگ  آینده نگری در جامعه به نحوی خدمات خود را به مشتریان عرضه نمایند که ضمن رعایت کلیه حقوق ذینفعان سایر افراد جامعه هم از منافع آن بهره مند شوند.

    مدیرعامل بیمه "ما" با اشاره به رشد 21.88 درصدی پورتفوی و افزایش 54 درصدی پرداخت خسارت در سال 1396، اظهار داشت: شرکت بیمه "ما" در سال 1396 ، بیش از  197میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران خود و زیان دیدگان پرداخت کرده است که بیانگر تسریع در رسیدگی به خسارت های اعلامی می باشد .

    در ادامه گزارش بازرسی شرکت در جمع سهامداران خوانده شد و در نهایت، مجمع صورت های مالی را مورد تصویب قرار داد.

    انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه "ما" بخش پایانی مجمع بود که براساس آن سازمان حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس اصلی و بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه "ما" تعیین شدند.

    طبق صورت های مالی ارائه شده در مجمع ، حق بیمه صادره  مبلغ 4465میلیارد ریال بوده که نسبت به این مبلغ در سال مالی 95 با رشد 21.88 درصدی همراه بود و سود خالص شرکت 432 میلیارد ریال اعلام شد که نسبت به سال مالی قبل، 58 درصد افزایش یافت

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو