عصر بازار

نظارت و کنترل جدی بیمه آسیا در تمامی ابعاد

عصر اعتبار- مدیر عامل بیمه آسیا گفت: نظارت و کنترل در تمامی ابعاد به ویژه در مراکز درمانی باید جدی گرفته شود.

نظارت و کنترل جدی بیمه آسیا در تمامی ابعاد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، کاردگر نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه‌آسیا در نشست تخصصی رابطین شرکت بیمه‌آسیا مستقر در مراکز خدمات حوزه علمیه سراسر کشور در ادامه مطلب فوق گفت: تلاش ما باید در راستای افزایش بهره‌وری با کمک گرفتن از سایر نهادهای تأثیرگذار، افزایش سهم بیمه‌آسیا و کاهش نسبت خسارت باشد.

    مدیرعامل بیمه‌آسیا تصریح کرد: قرارداد حوزه به عنوان یک قرارداد موفق با کمک مسئولان حوزه به نقطه خوبی رسیده است.

    نایب رییس هیأت‌مدیره بیمه‌آسیا با اشاره به این موضوع که اقتصاد درمان دارای متغیرهای تاثیرگذار زیادی است، اظهار داشت: باید به اقتصاد این بخش توجه کافی داشته باشیم. کسانی که تعرفه تعیین می‌کنند و خارج از سیستم ما هستند نقش بسزایی در اقتصاد درمان دارند.

    دکتر کاردگر افزود: عوامل متعدد بیرونی و درونی زیادی بر اقتصاد درمان تأثیر دارند که برخی از آنها در کنترل ما نیست. لذا امروز اقتصاد درمان در صنعت بیمه بنا بر تاکید رییس کل محترم بیمه مرکزی جناب آقای دکتر سلیمانی موضوع مهمی است که باید جدی گرفته شود.

    مدیرعامل بیمه آسیا تصریح کرد: اقتصاد سلامت و یا اقتصاد درمان شاخه ای از علم اقتصاد است که به مسایل پیرامون کارایی و اثربخشی حوزه سلامت می پردازد.

    نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا در پایان بیان داشت: مداخلات گسترده دولت در این بخش، عدم اطمینان غیرقابل کنترل در ابعاد مختلف، اطلاعات نامتقارن، آثار خارجی، ورود شخص ثالث (پزشک) در این بخش، شخص ثالثی که دستور خرید را می دهد و خود از قیمت آن شاید بی اطلاع باشد، این بخش را پیچیده تر کرده است.

    حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی، رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سخنانی با اشاره به شرایط روز جامعه گفت: باید در هزینه‌ها و مصارف ملاحظاتی را در نظر بگیریم.

    رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه افزود: الحمد... با موفقیت به چهارمین سال تمدید قرارداد حوزه رسیده‌ایم و باید تلاش کنیم مدارج، مراحل و اهداف بلندتری را پی‌گیری کنیم و این به یک عامل درونی نیاز دارد.

    سخنرانی آقایان مهدی شریفی، معاون بیمه های اموال، حسین حسینی، معاون بازاریابی و شبکه فروش و محسن پایدار، مدیر پروژه طلاب بیمه‌آسیا، حدادی، سرپرست معاونت امور سلامت بیمه، حجت‌الاسلام حسام افروز، معاون مالی و منابع انسانی، حجت‌الاسلام عدالت، مدیرکل بیمه‌های سلامت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، برگزاری کمیسیون‌های تخصصی و تقدیر از رابطین بیمه‌آسیا از دیگر بخش‌های نشست تخصصی رابطین مستقر در مراکز خدمات حوزه علمیه سراسر کشور بود.

    گفتنی است نشست تخصصی رابطین مستقر در مراکز خدمات حوزه علمیه سراسر کشور با رویکرد انسجام و همدلی سازمانی در راستای کیفیت خدمات با روحیه جهادی با حضور مسئولان بیمه‌آسیا و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در مشهد مقدس برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی