عصر بازار

افتتاح حساب هواداری از سوی کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پدیده

عصر اعتبار- بازیکنان تیم فوتبال پدیده خراسان با حضور در شعبه بلوار خیام مشهد موسسه اعتباری کوثر ضمن افتتاح حساب کوثر کارت هواداری، کارت هواداری خود را دریافت کردند.

افتتاح حساب هواداری از سوی کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال پدیده
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عصر امروز بازیکنان و کادر فنی باشگاه فوتبال پدیده خراسان ضمن افتتاح حساب در موسسه کوثر، کارت هواداری خود را با لوگوی تیم پدیده دریافت نمودند.

    محمد رحیم گلبداغی مدیر شعب استان های خراسان رضوی و شمالی موسسه اعتباری کوثر با تشریح طرح کوثر کارت هواداری گفت: کوثر کارت هواداری طرح منحصر به فردی است که با اجرایی شدن این طرح همه برنده اند.

    گلبداغی بیان داشت: هواداران تیم فوتبال پدیده می توانند  با افتتاح حساب شتابی در موسه کوثر، کارت بانکی خود را با لوگوی تیم مورد علاقه شان دریافت کنند و بلافاصله بعد از فعال شدن کارت‌ از مزایای آن بهره‌مند شوند .

    مجتبی سرآسیایی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پدیده ضمن تقدیر از حمایت های موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد: باید از مجموعه پرتلاش کوثر تشکر ویژه‌ای داشته‌باشیم، در شرایطی که به ورزش و تاثیرات مهم آن بر جامعه به خصوص بر نسل جوان توجه کمتری می شود، شاهد حمایت ویژه‌ای از سوی این موسسه هستیم.

    سرآسیایی با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت هواداران در این طرح گفت: به حضور گسترده هواداران خونگرم تیم فوتبال پدیده در طرح هواداری بسیار نیاز داریم. یکی از بزرگ‌ترین عواملی که می‌تواند به ما در این خصوص کمک کند، افتتاح حساب و انجام روزانه فعالیت های بانکی و افزایش موجودی  است.

    بر اساس این گزارش؛ دریافت کارتهای هواداری به سادگی میسر خواهد بود و تمام هواداران می‌توانند با مراجعه به 352 شعبه موسسه اعتباری کوثر، نسبت به افتتاح حساب و دریافت کارت هواداری خود در کمترین زمان ممکن اقدام نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی