عصر بازار

رییس شعبه گردشگری بیمه سامان اعلام کرد؛

همکاری با ۵۵ هزار مرکز درمان کمک رسان در تمام دنیا

عصر اعتبار- رییس شعبه گردشگری بیمه سامان با بیان اینکه بیمه مسافرتی را منطبق با نیاز گردشگران طراحی کرده ایم، از همکاری با بیش از ۵۵ هزار مرکز کمک رسان درمانی در تمام نقاط دنیا خبر داد.

همکاری با ۵۵ هزار مرکز درمان کمک رسان در تمام دنیا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فاطمه یگانه پور با اشاره به خدمت رسانی بی وقفه به دارندگان بیمه نامه مسافرتی خارج از کشور، گفت: بیمه مسافرتی سامان از 10 سال پیش تا کنون با خدماتی چون فروش آنلاین و پرداخت خسارت در مقصد، در ارائه خدمات بیمه مسافرتی پیشرو بوده و هست.

    وی افزود: شرکت بیمه سامان با هدف تقویت اعتماد و آگاهی عمومی و در راستای مشتری مداری در ارائه خدمات بیمه ای، بیمه مسافرتی را منطبق  با نیاز گردشگران طراحی کرده و در همین راستا با بیش از 55 هزار مرکز کمک رسان درمانی در تمام نقاط جهان همکاری می کند.

    رییس شعبه گردشگری بیمه سامان وظیفه اصلی این شرکت را تأمین اطمینان و آرامش برای جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: رسالت بزرگ بیمه سامان از ابتدای فروش این بیمه نامه تا کنون، تلاش برای ایجاد و بالا بردن فرهنگ استفاده از بیمه مسافرتی به مسافران عازم به خارج از کشور حتی برای مقاصدی که تهیه این بیمه نامه برای آنها اجباری نیست بوده تا همه مسافران با آگاهی از نوع خدمات آنلاین این بیمه نامه نسبت به تهیه آن اقدام کرده و از مزایای آن بهره مند شوند.

    یگانه پور ادامه داد: با برخورداری از بیمه مسافرتی سامان، نه تنها هزینه های تحمیل شده به مسافر به علت بیماری و حوادث تحت پوشش قرار می گیرد،   این هزینه ها توسط بیمه سامان به صورت مستقیم و در خارج از کشور به پزشک، بیمارستان و یا مرکز خدماتی پرداخت می شود.

    به گفته وی، با این روش، مسافران هرگز نگرانی مصرف ارز همراه خود بابت هزینه های درمانی را نخواهند داشت. یگانه پور تصریح کرد: مسافران می توانند اعتبار بیمه نامه خود را با مراجعه به وب سایت رسمی بیمه سامان به نشانی www.si24.ir  کنترل کرده و پس از وارد کردن شماره بیمه نامه و گذرنامه، از اعتبار آن مطمئن شوند.

    رییس شعبه گردشگری بیمه سامان خدمت رسانی 24 ساعته به بیمه گذاران را یکی از مزیت های مهم بیمه مسافرتی سامان اعلام کرد و گفت: پشتیبانی اپراتور فارسی زبان و پرداخت هزینه های خسارت به صورت مستقیم از طریق مراکز خدماتی و درمانی در سراسر جهان از دیگر مزایای رقابتی این بیمه نامه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو