عصر بازار

حضور با شکوه بانک رفاه در اجلاس بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه

عصر اعتبار- بانک رفاه در راستای حمایت از اشتغال پایدار و درون زا و با هدف فرهنگ سازی درخصوص تولید و مصرف کالای ایرانی حامی سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه (ICA ) شد.

حضور با شکوه بانک رفاه در اجلاس بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، این بانک با برپایی غرفه معرفی محصولات و خدمات، علاوه بر ارائه مشاوره مالی و بانکی به حضاردر این رویداد بین المللی، با سایر شرکت های حاضر نیز رایزنی کرد.
    فرشید فرخ نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه ضمن حضور در این همایش که با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آقای شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، از غرفه بانک نیز بازدید کردند.
    عضو هیأت مدیره همچنین در بازدید از غرفه سایر شرکت کنندگان که متشکل از تعاونی های فعال سراسر کشور و تولید کننده صنایع دستی ایران بودند، با بیان اینکه بانک رفاه حمایت از اشتغالزایی را در اولویت برنامه های خود دارد خاطرنشان ساخت: بانک رفاه تاکنون در این حوزه فعال بوده و زین پس نیز برای رونق بخشی هرچه بیشتر تولید و اشتغال از زیرساخت ها و ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد.
    سیزدهمین اجلاس بین المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه از 5 آذرماه و به مدت 5 روز به میزبانی اتاق تعاون ایران و در محل مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
    در این رویداد بین المللی تعاون گران از 4 قاره و متشکل از 25 کشور خارجی و 300 شرکت کننده داخلی حضور داشتند و تجربیات حوزه تعاون را به اشتراک گذاشتند.
    در سومین روز از این اجلاس دکتر لاریجانی و آقای شریعتمداری نیز طی سخنانی به تشریح نقش و جایگاه مهم تعاونی ها در توسعه و اشتغال پایدار پرداختند.
    این دو مقام مسئول همچنین دراین سخنرانی ها بر حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از اندیشه تعاون و ایجاد تعاونی ها تأکید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی