عصر بازار

دستور فوری دکتر کاردگر برای مداوای مجروحان حادثه:

عملیات تروریستی چابهار منجر به زخمی شدن سه کارمند بیمه دانا شد

عصر اعتبار- عملیات تروریستی صبح امروز در بندر چابهار متاسفانه منجر به مجروح شدن سه تن از کارکنان شرکت بیمه دانا در این شهر شد.

عملیات تروریستی چابهار منجر به زخمی شدن سه کارمند بیمه دانا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، صبح امروز بر اثر انفجار مقر نیروی انتظامی چابهار، تعدادی از هموطنانمان شهید و مجروح شدند که طبق گزارش‌های دریافتی، در بین مجروحان این حادثه، سه تن از کارکنان بیمه دانا دیده می‌شوند.
    دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل و سید اصغر دفین مدیر حراست این شرکت، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان، خواستار شناسایی و برخورد قاطع مسوولان ذیربط با عوامل این حادثه تروریستی شدند.
    دکتر کاردگر مدیرعامل بیمه دانا بلافاصله پس از دریافت خبر مجروحیت سه تن از همکاران این شرکت در چابهار، از مدیران ارشد شرکت به ویژه در حوزه درمان خواست برای مداوای مجروحان همه نوع مساعدت لازم اعمال کرده و به صورت ویژه همکاران آسیب دیده را به مراکز درمانی تهران اعزام و نسبت به درمان آنها اقدام کنند.
    گفتنی است: در حادثه تلخ تروریستی امروز چابهار، خانم کمیلی و آقایان قزاق و امانی از کارکنان باجه بیمه دانا مجروح شدند که فعلا در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری و تحت درمان قرار دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی