عصر بازار

عضو هئیت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس:

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

عصر اعتبار- یک عضو هئیت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: با ۲۰۰۰ میلیارد تومان نمی توانیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی را همسان سازی کنیم. در این شرایط نیاز به اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان احساس می‌شود.

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا،  روح الله بابایی صالح عضو هئیت رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ) مجلس شواری اسلامی ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان جان باخته زاهدان گفت: در آستانه چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب می‌باشیم. دشمنان و معاندین نظام و انقلاب آرزوهایشان را به گور خواهند برد.  دشمنان بدانند که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سایه همدلی، وحدت و وفاق  باشکوه‌تر از هر سال برگزار می شود.

    نماینده مردم بوئین زهرا خطاب به رئیس جمهور گفت: همه آگاهیم  که مردم و اقشار مختلف جامعه اعم از کارمندان، بازنشستگان و کارگران  وضعیت نامطلوبی دارند. فکر و چاره ای نموده تا در بودجه 98 گوشه‌ای از مشکلات این عزیزان را مرتفع کنیم.

    وی خطاب به روحانی افزود:  با 2000 میلیارد نمی‌توانیم حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی را همسازن سازی کنید. در این شرایط نیازمند اعتباری بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان هستیم.

    این عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس درمورد شرایط فعلی نخبگان اقتصادی اظهار کرد: چرا نباید شرایطی برای سرمایه گذاری نخبگان اقتصادی در کشور فراهم باشد؟ چرا از آنها حمایت نمی‌کنیم؟

    این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن بیان بعضی از مشکلات حوزه قزوین و بوئین زهرا  در مورد سبد کالای حمایتی گفت: دقت ونظارت نسبت به سبد کالای حمایتی در بین اقشار مختلف به شدت مورد اعتراض است. مخصوصا درمناطق محروم روستایی و افراد کم درآمد که به هیچ سازمانی وابستگی ندارند؛ نه کارمند هستند نه مددجو و صرفا در مناطق روستایی زندگی کرده و تحت پوشش هیچ جا نیستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی