عصر بازار

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال خسارت بیمه های درمان توسط بیمه سامان

عصر اعتبار- مدیریت بیمه های درمان شرکت بیمه سامان در ۹ ماه نخست امسال پیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرونده هزینه های درمانی بیمه شدگان تحت پوشش خود را مورد بررسی قرارداد.

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال خسارت بیمه های درمان توسط بیمه سامان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فرهاد اسکندری مدیر بیمه های درمان شرکت بیمه سامان با اعلام این خبر گفت: در این مدت یک میلیون و 288 هزار و 163 فقره پرونده خسارت بیمارستانی، پاراکلینیکی و سرپایی توسط این مدیریت بررسی و مبلغ یک هزار و 838 میلیارد ریال هزینه به بیمه گزاران پرداخت شد.
    وی افزود: همچنین در 9 ماه نخست امسال مبلغ 155 میلیارد ریال خسارت بابت سه هزار و 249 فقره پرونده بیمه درمان مسافران خارج از کشور نیز رسیدگی و پرداخت شده است.
    اسکندری با بیان این که امروزه تنها داشتن بیمه های اجتماعی در هنگام بروز بیماری و حادثه برای بیمه شدگان کافی نیست، ادامه داد: هزینه های بستری و عمل جراحی در بیمارستان ها، فشار مالی قابل توجهی را به افراد وارد می کند.
    مدیر بیمه های درمان شرکت بیمه سامان با اشاره به این که این شرکت در راستای چشم انداز خود مبنی بر ارائه خدمات متمایز به مشتریان، انواع خدمات رفاهی و درمانی را برای خانواده های ایرانی فراهم کرده است، اظهار کرد: به همین منظور هم وطنان   می توانند اعضای خانواده خود را تحت پوشش بیمه نامه درمان بیمه سامان قرار دهند.
    وی خاطرنشان کرد: دیگر مزایای این نوع بیمه نامه انتخاب آزادانه مراجع درمانی طرف یا غیر طرف قرارداد بیمه گر توسط بیمه شدگان است.
    با توجه به فعالیت و گسترش خدمات نوین بیمه ای شرکت بیمه سامان در راستای افزایش رضایتمندی عموم جامعه و مردم، این شرکت توانسته نسبت به سال گذشته رشد 55 درصدی حق بیمه تولیدی در رشته بیمه های درمان را به دست آورد.
    بیمه درمان خانواده سامان، خدمتی نوین با پوشش ها و حق بیمه های متنوع است که  برای اقشار مختلف جامعه که متقاضی بهره مندی از پوشش هزینه های درمانی هستند، فراهم می کند.
    هم وطنان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت بیمه سامان به آدرس www.si24.irمراجعه کرده و یا با شماره تلفن 8943-021 تماس بگیرند. همچنین شعب و نمایندگی های مجاز بیمه سامان در سراسر کشور آماده ارائه اطلاعات به هموطنان هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو