عصر بازار

استاندار تهران تأکید کرد:

تسریع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی

عصر اعتبار- استاندار تهران گفت: عملکرد ضعیف در پرداخت تسهیلات طرح های اشتغالزایی روستایی به ویژه از سوی صندوق کارآفرینی امید و پست بانک نسبت به دو بانک عامل دیگر نشان می دهد اعتبارات اختصاص یافته برای این طرح ها از سوی این بانک ها برای اشتغالزایی به خوبی محقق نشده است.

تسریع بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، تسهیلات اشتغالزایی در روستاها از طریق بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید به طرح هایی که در کارگروه های مربوطه شرایط لازم را دارا هستند اختصاص می یابد.

    از سال گذشته تاکنون جلسات متعددی با مسئولان بانک ها در قالب کارگروه های اشتغال استانداری تهران به منظور هموار ساختن ارائه تسهیلات به طرح های مشمول این مصوبه به ویژه در خصوص طرح های اشتغالزایی روستایی برگزار شده است.

    امروز نشستی به ریاست محسنی بندپی، استاندار تهران در همین راستا با حضور جمعی از مدیران  و نمایندگان پست بانک و صندوق کارآفرینی امید با هدف فراهم ساختن تسهیلات برای تحقق این مصوبه که مورد تاکید دولت و پیگیری وزارت صنعت معدن و تجارت است، محقق شود.

    استاندار تهران در حاشیه نشست با بیان اینکه عملکرد ضعیف در تحقق اشتغالزایی روستایی به ویژه از سوی صندوق کارآفرینی امید و پست بانک نسبت به دو بانک عامل دیگر نشان می دهد اعتبارات اختصاص یافته برای این طرح ها از سوی بانک ها برای اشتغالزایی به خوبی محقق نشده است، گفت: این جلسه به منظور فعال‌سازی، تحرک و تحقق انتظارات به حق در اشتغالزایی بانک ها است.

    وی افزود: در شرایط کنونی اقتصادی ،دولت اعتبارات خوبی برای اشتغالزایی روستایی در نظر گرفته است و بانک های عامل باید در تحقق این مهم همراهی بیشتر داشته و تسهیلات اشتغالزایی را به سرعت پرداخت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی