عصر بازار

مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد:

پرداخت "عیدی"ویژه به مددجویان کمیته‌امداد و خانواده‌های زندانیان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

عصر اعتبار- مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از پرداخت عیدی ویژه به مددجویان کمیته امداد و خانواده‌‎های زندانیان مناطق زلزله زده استان خبر داد.

پرداخت "عیدی"ویژه به مددجویان کمیته‌امداد و خانواده‌های زندانیان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، جلیل بالایی با اشاره به ضرورت حمایت از خانواده‌های نیازمند در مناطق زلزله‌زده استان، گفت: در همین راستا با پیگیری‌های استاندار، از محل هدفمندی یارانه‌ها پنج میلیارد تومان اعتبار به استان جهت کمک به نیازمندان مناطق زلزله زده تخصیص شد.

    وی افزود: تاکنون از محل این اعتبار، بدهی یازده زندانی در مناطق زلزله زده استان که با بدهی کمتر از 20 میلیون تومان در زندان به سر می‌بردند، پرداخت شده تا این افراد بتوانند عید نوروز پیش رو در کنار خانواده‌هایشان باشند.

    بالایی با اشاره به وجود 275 خانواده در مناطق زلزله زده که سرپرست آنها در زندان به سر می‌برد، گفت: صرف نظر از جرم سرپرست خانوار، مقرر شده از محل این اعتبار مبلغ 500 هزار تومان به عنوان عیدی برای کمک به این خانواده‌ها پرداخت شود.

    مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر اینها، از محل این اعتبار، تمام خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله زده (9 شهرستان و دو بخش) به میزان حقوق یک ماه خود، عیدی دریافت می‌کنند.

    بالایی در ادامه با اشاره به خسارت جمعی از دامداران استان در حمله حیوانات وحشی به گله آنها، گفت: سال گذشته، 375 راس گوسفند در یکی از روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی مورد حمله حیوانات وحشی قرار گرفتند و همگی تلف شدند و هنوز هم مشخص نشد که آیا واقعا این حمله از سوی پلنگ صورت گرفته است یا نه.

    وی با بیان این‌که پیگیری این موضوع همچنان در دستور کار جهاد کشاورزی و محیط زیست استان قرار دارد، گفت: در همین راستا و برای کمک به این 26 دامدار خسارت دیده مقرر شد مبلغ 100 میلیون تومان به این افراد به عنوان مساعدت پرداخت شود تا فعلا جبران بخش کوچکی از خسارت آنها باشد.

    انتهای پیام

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو