عصر بازار

صورت‌های مالی بیمه میهن تصویب شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه میهن برگزار و صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به ۲۹ اسفند ۹۷ این شرکت به تصویب سهامداران رسید.

صورت‌های مالی بیمه میهن تصویب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام بیمه میهن با حضور بیش از 89 درصد صاحبان سهام، حسابرس و بازرس قانونی، نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی و اعضای هیات‌مدیره شرکت بیمه‌میهن برگزار شد.

    براساس این گزارش، هیات رئیسه مجمع متشکل از ابراهیم حمیدی به‌عنوان رئیس مجمع، درفشی و خادم‌المله به‌عنوان ناظران مجمع و داریوش محمدی مدیرعامل شرکت به‌عنوان دبیر انتخاب شدند.

    داریوش محمدی مدیرعامل بیمه میهن در گزارش خود به سهامداران عنوان کرد که برنامه هایی برای سالجاری و سال های بعد در نظرگرفته شده است که ضمن توسعه فعالیت های بیمه ای و سرمایه گذاری با درنظرگرفتن مدیریت ریسک و نیز بازیابی جایگاه شرکت در بازار با تاکید بر متوازن سازی پرتفوی به نحوی اقدام شود که زیان انباشته شرکت در سنوات آتی مستهلک شود.

    در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص صورت‌های مالی و عملکرد شرکت در سال مالی 97 قرائت و پس از بحث و تبادل نظر در مورد بندهای حسابرس و طرح سوالات از سوی برخی سهامداران حاضر در جلسه، صورت‌های مالی بیمه میهن به تصویب سهامداران رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی