عصر بازار

اعطای ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان یزدی

عصر اعتبار- مدیر شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان یزد اعلام کرد که طی هشت ماهه ابتدایی امسال بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه از سوی این صندوق به نیازمندان اعطا شده و این در حالی است که در این رقم در کل سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان بوده است.

اعطای ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان یزدی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، «رضا زارع بیدکی» با بیان این که تسهیلات این صندوق برای ایجاد اشتغال، امور درمانی، مسکن، ازدواج و امور تحصیلی به مددجویان پرداخت می‌شود، گفت: طی هشت‌ ماهه نخست سال جاری دو هزار و 520 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن با مجموع مبلغ 16 میلیارد و 16 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان غیر تحت حمایت پرداخت شد.

    وی با بیان این که تاکنون 43 هزار و 623 نفر در این صندوق افتتاح حساب کرده‌اند، تصریح کرد: با گردش وجه سپرده گزارش‌ شده از سوی نیکوکاران در این صندوق امکان پرداخت تسهیلات برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر بدون دریافت سود بانکی فراهم می‌شود.

    مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان، گفت: از مجموع تسهیلات اعطایی به نیازمندان طی این مدت هشت میلیارد و 716 میلیون تومان در قالب یک‌هزار و 828 فقره وام کارگشایی، چهار میلیارد و 678 میلیون تومان برای ایجاد 303 مورد فرصت شغلی و دو میلیارد و 622 میلیون تومان وام مسکن و ودیعه مسکن به 389 نفر به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان پرداخت شده است.

    وی بیان کرد: طی این مدت یک‌هزار و 335 متقاضی نیز از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد برای دریافت تسهیلات کارگشایی، اشتغال و ودیعه مسکن به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران معرفی‌ شده‌اند و در مجموع 10 میلیارد و 849 میلیون تومان وام به آنان اعطا شده است.

    مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان یزد با بیان اینکه این صندوق در هر یک از 10 شهرستان یزد یک باجه دارد، یادآور شد: سال گذشته 19 میلیارد و 327 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی، اشتغال، تعمیر، ساخت و ودیعه مسکن توسط صندوق امداد ولایت استان یزد به سه هزار و 256 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی