عصر بازار

رشد چشمگیر گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد

عصر اعتبار- بر اساس اعلام بانک پاسارگاد، با استفاده از گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد زنجیره‌ اعتماد کامل می‌شود.

رشد چشمگیر گشایش اعتبار اسنادی داخلی بانک پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، امروزه با وجود برخی خدمات و محصولات بانکی انجام بسیاری از فعالیت‌های تجاری به راحتی امکان‌پذیر است.

    یکی از نیازهای موجود در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی انجام معامله بین خریدار و فروشنده در فضای قابل اعتماد و بدون ریسک است.

    بانک‌پاسارگاد با ارائه‌ی خدمات گشایش اعتبار اسنادی داخلی، ضمن اعتمادسازی میان طرفین قرارداد کلیه‌ی شرایط لازم برای انجام معامله بدون ریسک را برای خریداران و فروشندگان داخلی فراهم می‌نماید.

    خریداران با استفاده از این خدمات می‌توانند از مزایایی نظیر تأمین کالا یا مواد اولیه با حداقل نقدینگی، دریافت اعتبار با کارمزد کمتر از تسهیلات، و پرداخت وجه به فروشنده بعد از اجرای کامل تعهدات توسط ایشان برخوردار گردند. همچنین فروشندگان نیز ضمن اعتماد به خریدار از دریافت کامل مبلغ قرارداد فروش اطمینان حاصل می‌نمایند.

    بانک پاسارگاد در گشایش اعتبار اسنادی داخلی در 10 ماهه اول سال 1398 در مقایسه با عملکرد سال گذشته، به رشد 316 درصدی دست یافته است و موفق شده است در بین بانک‌های خصوصی، سهم اول بازار را در این بخش از خدمات و محصولات بانکی از آن خود کند.

    • با دریافت ضمانت‌نامه بانک پاسارگاد " یک بانک پشتیبان شماست

    یکی از مهم‌ترین خدمات بانک پاسارگاد به مشتریان خود صدور انواع ضمانت‌نامه‌های بانکی است که موجب تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری در جامعه می‌شود. بانک پاسارگاد با ایجاد زمینه‌های لازم، امکان دریافت این خدمات را با شرایط آسان و سریع فراهم کرده‌است.

    بانک‌پاسارگاد آماده‌ی صدور انواع ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری (شرکت در مناقصه/مزایده، حسن انجام کار یا تعهدات، پیش‌پرداخت و کسور وجه‌‌ الضمان)، انواع ضمانت‌نامه‌های تعهد پرداخت(گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظام وظیفه، آژانس‌های مسافرتی) و سایر ضمانت‌نامه‌ها برای مشتریان خود است. بازار هدف این خدمات شامل کلیه‌ی اشخاص حقیقی و حقوقی متقاضی انواع مختلف ضمانت‌نامه است.

    این بانک در بخش صدور ضمانت‌نامه، با رشدی معادل 172 درصد، در مقایسه با کل عملکرد سال 1397، سهم اول بازار را در بین بانک های خصوصی، در این بخش از خدمات و محصولات بانکی، کسب کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی