عصر بازار

مجمع عمومی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام بانک قرض الحسنه رسالت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال۱۳۹۷ با حضور بیش از۶۱/۷ درصد سهامداران در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

مجمع عمومی بانک قرض الحسنه رسالت برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جلسه این مجمع با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده حسابرس و بازرس قانونی همچنین با ترکیب هیأت رئیسه مجمع (علی سلطانی چاکینی به عنوان رئیس مجمع، حسن امیری خانمکانی ناظر اول، محمد کمساری بنانی ناظر دوم و مجتبی قادرنظری منشی جلسه) برگزار شد.

    در ابتدای مجمع، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با ارائه گزارشی از عملکرد بانک گفت: در سال 97 بانکداری اجتماعی را که سال های گذشته پایه گذاری شده بود به نحو احسن عملیاتی شد.  محمدحسین حسین زاده افزود: بعد از توسعه بانکداری اجتماعی، بانکداری بدون شعبه در این بانک کلید خورد و خوشبختانه این مهم در سال جاری به خوبی عملیاتی شد و هم اکنون بانک قرض الحسنه

    رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور فعالیت دارد. مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بااشاره به دیگر اقدامات این بانک در سال جاری اظهارداست: همسو با اهداف بانکداری بدون شعبه، چهار مرکز خدمات سپرده، خزانه داری ومبادلات، عملیات اعتباری و مرکز امداد مشتریان راه اندازی شده است.

    حسین زاده نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هرسازمان برشمرد و گفت: با عملیاتی شدن بانکداری دیجتیال و جمع آوری شعب تعدیل نیروی نخواهیم داشت و صرفا نحوه فعالیت کارکنان تغییر خواهد کرد. در این مجمع صورت های مالی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند97 مورد تایید وتصویب قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی