عصر بازار

کمک ۵ میلیاردی مساجد تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

عصر اعتبار- معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: امسال باتوجه به شیوع کرونا پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه هفته احسان و نیکوکاری درمساجد برپا نشد و بناست کمک‌های مردم به صورت نقدی به شماره حساب مرکز واریز شود تا به دست نیازمندان برسد.

کمک ۵ میلیاردی مساجد تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، محسن ولیئی معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به برنامه‌های مساجد به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، اظهارداشت: هرساله اسفندماه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مساجد راه‌اندازی می‌شد، اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و طبق دستورالعمل مبنی بر جلوگیری از برپایی پایگاه‌های کمک رسانی، از ایجاد این پایگاه‌ها جلوگیری به عمل آمد.

    جمع‌آوری مجازی کمک‌های نقدی مردم و نمازگزاران

    وی افزود: هرساله کمک‌های بسیاری توسط مردم و نمازگزاران در پایگاه‌های مساجد جمع‌آوری می‌شد لذا تصمیم شد امسال این کمک‌های به‌صورت نقدی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق شماره حساب 69003900054 بانک ملت شعبه کیوان به نام مرکز رسیدگی به امور مساجد جمع‌آوری شود و امسال این جشن به‌صورت مجازی و الکترونیکی برگزار شود.

    اهدای 350 بسته ارزاق به‌ خانواده‌های نیازمند از سوی مسجدی‌ها

    ولیئی با اشاره به کمک‌های مساجد تهران برای ارائه بسته‌های ارزاق به نیازمندان در شب عید تصریح کرد: با کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مسجدی‌ها، 350 بسته ارزاق شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و اقلام بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا تهیه شده است که به زودی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار خواهد گرفت.

    فعالیت 1500 مرکز نیکوکاری در جوار مساجد

    معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به فعالیت 1500 مرکز نیکوکاری در جوار مساجد، تصریح کرد: با ایجاد مراکز نیکوکاری، مساجد پل ارتباطی میان خیرین با محرومان خواهند بودند، تا از این طریق گره‌ای از مشکلات نیازمندان محلات باز کنند. تأمین جهیزیه برای زوج های نیازمند، کمک به تأمین دارو و درمان بیماران نیازمند، کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند و تأمین مسکن نیازمندان و اهدای بسته‌های معیشتی و حمایتی به محرومان از دیگر محورهایی فعالیتی مراکز نیکوکاری مساجد بوده است.

    کمک 5 میلیارد ریالی مسجدی‌های تهران به سیل‌زدگان سیستان

    وی با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: مردم عزیز تهران کمک‌های خود به سیل‌زدگان سیستان را از طریق مساجد اهدا کردند که در مجموع 5 میلیارد ریال جمع‌آوری و به دستور مقام معظم رهبری تحویل کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) شد و بناست این کمیته نیز 5 میلیارد ریال به آن بیافزاید تا در نهایت با مبلغ 10 میلیارد ریال مایحتاج زندگی این سیل‌زدگان تهیه شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو