عصر بازار

پیام نوروزی مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و سال نو را تبریک گفت.

پیام نوروزی مدیر عامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام اسماعیل لله گانی به این شرح است:

    بسمه تعالی

    یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ

    یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

    یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ

    حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

    مشتریان ارجمند بانک رفاه کارگران

    فرا رسیدن نوروز باستانی 1399 و سرآغاز و طلیعه سالی دیگر از تلاش، کوشش و شکوفایی را محضر یکایک شما عزیزان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

    حمد و سپاس بیکران خداوند عزوجل که حیاتی دوباره عنایت فرمود تا زیبایی‌های طبیعت و بهار دلنشین را نظاره‌گر باشیم و با درس آموزی از آن خود را مهیا ساخته و با استعانت از ذات اقدس الهی اندیشه پویایی، شکوفایی و نشاط، آغازگر زندگی و افقی نو باشیم.

    بانک رفاه کارگران نیز به عنوان یک بانک مردمی و اجتماعی، این دگرگونی در عالم طبیعت را به عنوان نماد و نشانه‌ای گرانبها تلقی می‌نماید و در سالی که نو می‌شود، امیدوار و با انرژی مضاعف، به دنبال گام برداشتن در مسیر توسعه و بهبود مستمر است.

    بحمدالله این بانک بزرگ اجتماعی تاکنون منشاء اثرات مثبت و خیر بی شمار در مجموعه نظام بانکی، اقتصاد کلان و سطح جامعه بوده و کوشیده با عرضه طیف متنوعی از خدمات، رضایت و خرسندی ذی‌نفعان را جلب نماید. این اثرگذاری مهم اتفاق نمی افتاد مگر با حضور شما مشتریان گرانقدر و وفادار بانک که همواره حامی و همراه آن بوده اید، امید است در سال جدید بتوانیم شاهد رشد و بالندگی اقتصاد کشور عزیزمان و موفقیت و بهروزی همه شما عزیزان باشیم.

    بسیار خرسندیم که در راه افتخارآمیز خدمت رسانی به شما مشتریان معزز و گرانمایه از تمامی ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها استفاده کرده ایم و خوشبختانه در این مسیر توفیقات بیشماری نیز حاصل شده که بی تردید حاصل لطف خداوند متعال و وفاداری و حمایت ارزنده یکایک شما عزیزان بوده است.

    در سالی که گذشت تلاش مستمر داشته‌ایم تا در عرصه‌های مختلف و متنوع خدمت رسانی از جمله بانکداری اجتماعی و اخلاقی، بانکداری الکترونیک، حوزه سلامت، نظام آموزش و پرورش و پیروی از سیاست‌های پولی و مالی نظام کلان اقتصادی کشور مثمرثمر باشیم و برای ذی‌نفعان خلق ارزش مضاعف ایجاد نماییم. دستاوردهای ارزشمندی هم در مجموعه نظام بانکی حاصل شد که نتیجه آن اشتیاق مضاعف بانک و کارکنان آن برای خدمت رسانی بیش از پیش به عموم ذی نفعان است.

    اینک که ورود ویروس کرونا در کشور عزیزمان و چندین کشور دیگر موجب دغدغه خاطر و احساس نگرانی هموطنان‌مان شده است، باز هم همچون گذشته، بانک رفاه کارگران آستین همت بالا زده و با عزم و اراده راسخ سعی در ارائه خدمات مطلوب دارد و در صف مقدم جبهه مبارزه با این ویروس در کنار کادر محترم پزشکان و پرستاران ایستاده‌ تا با توکل به الطاف خداوند متعال و استفاده از تمام امکانات موجود در کمترین زمان ممکن ویروس کرونا را شکست دهد.

    بانک رفاه کارگران با بیشترین حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و همچنین حضور گسترده در اقصی نقاط میهن اسلامیمان، خود را خادم مردم دانسته و از تمام امکانات خود در این مسیر استفاده خواهد نمود.

    بار دیگر فرا رسیدن نوروز کهن و باستانی را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سرافرازی میهن عزیزمان، سعادت و سلامت ملت شریف و کارکنان بانک و پیشگامی بانک معظم رفاه را مسألت دارم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی