عصر بازار

هزینه چاپ سررسید در بیمه آرمان صرف تجهیزات مقابله با کرونا در مناطق محروم شد

عصر اعتبار- بیمه آرمان هزینه های مربوط به تولید سررسید و اقلام مرتبط با آن را به خرید تجهیزات تشخیص و مقابله با کرونا در مناطق محروم اختصاص داد.

هزینه چاپ سررسید در بیمه آرمان صرف تجهیزات مقابله با کرونا در مناطق محروم شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، هیئت مدیره شرکت بیمه آرمان با در نظر گرفتن شرایط مناطق محروم استان خراسان جنوبی و نیاز شبکه بهداشت و درمان به تجهیزات تشخیص و مقابله با کرونا؛ هزینه های مربوط به تولید سررسید و اقلام مرتبط با آن را به ارزش 2میلیارد ریال به خرید این تجهیزات اختصاص داد.
    هیئت مدیره شرکت با در نظر گرفتن شرایط مناطق محروم استان خراسان جنوبی و نیاز شبکه بهداشت و درمان به تجهیزات تشخیص و مقابله با کرونا؛ هزینه های مربوط به تولید سررسید و اقلام مرتبط با آن را به ارزش 2میلیارد ریال به خرید این تجهیزات اختصاص داد.
    بنابر اعلام این گزارش؛ هیئت مدیره بیمه آرمان ضمن پاسداشت مجاهدت ها و فداکاری های جامعه پزشکی و کادر سلامت کشور هم راستا با برنامه کمپین ملی مبارزه با کرونا در ایران که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرایی شده است، با خرید تب سنج و پالس اکسیمتر (اکسیژن‌سنج خون) و توزیع آن در مناطق محروم استان خراسان جنوبی امیدوار است گامی هر چند کوچک در حفظ “امنیت سلامت” مردم ایران برداشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی