عصر بازار

کمک ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد به نیازمندان آسیب‌دیده ازکرونا

عصر اعتبار- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از کمک ۴۰ میلیارد تومانی این نهاد برای نیازمندان غیر تحت حمایت خبر داد.

کمک ۴۰ میلیارد تومانی کمیته امداد به نیازمندان آسیب‌دیده ازکرونا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، حسین خدرویسی با اشاره به خسارات و تبعات شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: گسترش بیماری علاوه بر تهدید سلامت هموطنان، آثار و نتایج منفی در معیشت خانوار‌ها به ویژه اقشار آسیب‌پذیر داشته که رفع این مشکلات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول است.

    وی با تقدیر از کمک‌های بنیاد مستضعفان به کمیته امداد برای ارائه به مددجویان و نیازمندان، اضافه کرد: مرحله دوم کمک‌های بنیاد مستضعفان به مبلغ 40 میلیارد تومان در اختیار کمیته امداد قرار گرفته که در حال اختصاص به نیازمندان است.

    معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه مرحله اول کمک‌های بنیاد مستضعفان به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: جامعه هدف این مرحله از کمک‌ها، نیازمندان واجد شرایط غیر تحت حمایت است و مبالغ پیش‌بینی شده بر اساس تعداد اعضای خانوار میان ساکنان حاشیه شهر‌ها با اولویت مشاغلی که درآمد آن‌ها تحت تأثیر کرونا با کاهش مواجه شده، توزیع می‌شود.

    خدرویسی تاکید کرد: در این مرحله، کمیته امداد به خانوار‌های تک نفره واجد شرایط 150 هزار تومان، 2 نفره 250 هزار تومان، سه نفره 350 هزار تومان، چهار نفره 450 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 500 هزار تومان اختصاص می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی