عصر بازار

با هدف ارائه خدمات حمایتی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع کرونا:

اهدای بسته های معیشتی ویژه به بانوان سرپرست خانوار جنوب شهر

عصر اعتبار- معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ از اهدای بسته های معیشتی و اقلام مورد نیاز به نیازمندان و بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری این منطقه خبر داد.

اهدای بسته های معیشتی ویژه به بانوان سرپرست خانوار جنوب شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، محسن فریدی با اشاره به تأثیر شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا در وضعیت معیشتی بانوان سرپرست خانوار گفت: در همین راستا اداره امور بانوان با مشارکت اداره کل بانوان، مؤسسه خیریه فرهنگی خادمین امام علی ابن ابیطالب (ع) و جمعی از خیرین مردمی، همزمان با اعیاد شعبانیه اقدام به تهیه و اهدای بسته‌های حمایتی و معیشتی برای 60 بانوی سرپرست خانوار و نیز 25 نفر از بانوان دارای مشاغل خطرناک که با تعطیلی کسب و کار مواجه شده‌اند، کرده است.

    به گفته وی بسته‌های معیشتی در قالب سبد کالای ضروری و مورد نیاز بانوان سرپرست خانوار شامل برنج، روغن، انواع حبوبات، قند، چای، شکر بین بانوان سرپرست خانوار توزیع شد.

    وی در بخش دیگری به فعالیت تولید ماسک و گان در مرکز مهارت آموزی کوثر شقایق در راستای کمک به پیشگیری از شیوع کرونا و تأمین ملزومات بهداشتی شقایق اشاره کرد و افزود: روزانه 1500 عدد ماسک و گان در این مرکز تولید می‌شود.

    فریدی ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و گروه‌های کم در آمد جامعه را که با رویکرد کارآفرینی اجتماعی و جهش تولید صورت می‌گیرد، از دیگر اهداف این اقدام اعلام و خاطرنشان کرد: بخشی از تولیدات بهداشتی نیز طی اقدامی خداپسندانه بین خانواده‌های نیازمند محلات کم برخوردار توزیع شده است.

    این مسئول تصریح کرد: طبق نظارتی که در این مرکز وجود دارد، اقلام بهداشتی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند تولید، بین نیازمندان محلات منطقه توزیع می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی