عصر بازار

پرداخت ۱۴ میلیارد تومان بدهی زندانیان از سوی نیکوکاران

عصر اعتبار- حیات الغیب گفت: نیکوکاران از ابتدای ماه مبارک رمضان بدهی ۳۸ نفر از زندانیان بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان را پرداخت کردند.

پرداخت ۱۴ میلیارد تومان بدهی زندانیان از سوی نیکوکاران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیّدحشمت اله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران در جلسه هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار کرد: با وجود عدم برگزاری مراسم گلریزان به صورت حضوری در سال جاری، نیکوکاران تهرانی بدهی 38 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را پرداخت کرده اند.

    مدیرکل زندان‌های استان تهران بیان کرد: همان طور که ماه رمضان ماه بخشش بی انتهای الهی است، رحمت واسعه خداوند بر بندگانی نازل می‌شود که بر اثر این رفتار شایسته و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد، موجبات رضایتش را فراهم می‌کند.

    عضو هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران تصریح کرد: برخی زندانیان نیازمند به خاطر یک اشتباه غیرعمد مثل بدهی در زندان به سر می‌برند، ‌اگر شاکی یک زندانی نا امید را ببخشد تا به زندگی دوباره برگردد و یا اینکه نیکوکاری برای آزادی وی مبلغی اختصاص دهد تا با پرداخت بدهی آزاد شود، بی‌ تردید همه برکات ماه مبارک رمضان را احساس خواهند کرد.

    مدیرکل زندان های استان تهران اعلام کرد: با وجود برگزار نشدن مراسم گلریزان به صورت حضوری در سال جاری، بحمداله طی پیگیری مددکاران این ستاد و مذاکرات متعدد با شکات، نیکوکاران نیز آستین همت بالا زده و از ابتدای ماه مبارک رمضان تا شب شهادت امیرالمومنین(ع) و لیالی قدر، بدهی 38 نفر را پرداخت کرده، زمینه آزادی آنان را فراهم کرده‌اند.

    حیات الغیب افزود: بدهی این افراد که همگی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد بودند، بالغ بر 139 میلیارد ریال بوده که از طریق قبولی اعسار توسط مراجع قضایی، اخذ گذشت شکات توسط مددکاران نمایندگی و کمک 10 میلیارد ریالی نیکوکاران استان تهران آزاد شده، در دومین شب از شبهای لیالی قدر به آغوش خانواده بازگشتند. 

    عضو هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: مراسم گلریزان ماه مبارک رمضان، امسال به خاطر شرایط کشور و حفظ سلامتی نیکوکاران به صورت مجازی برگزار می‌شود و تمام این کمک ها نیز به صورت غیرحضوری جمع آوری شده است.

    وی اظهار امیدواری کرد تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر تعداد بیشتری از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد آزاد شده و لبخند به چهره خانواده های منتظرشان بنشانند.

    شایان ذکر است شماره کارت‌های  6037991899675916 نزد بانک ملی و 5859837000095519 نزد بانک تجارت آماده دریافت این هدایا است. همچنین شماره تماس 88861870 نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات نیکوکاران روزه دار است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو