عصر بازار

دستگیری متهمی که کارت بانکی به کلاهبرداران اجاره می داد

عصر اعتبار- رئیس پلیس فتا از دستگیری متهمی خبر داد که با اجاره دادن کارت‌های بانکی اش، با یک کلاهبردار در فضای مجازی همکاری می‌کرد.

دستگیری متهمی که کارت بانکی به کلاهبرداران اجاره می داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: با رصدهای اطلاعاتی در فضای مجازی مشخص شد فردی کارت‌های بانکی اش را در اختیار مدیران سایت‌های شرط بندی قرار داده است و بدین ترتیب تعدادی افراد سودجو توانسته اند از حساب سایر کاربران فضای مجازی سرقت کنند.

    سرهنگ گودرزی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع پرونده تیمی از مهندسان پلیس فتا مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با دستور قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

    وی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت، برای کسب درآمد کارتهای بانکی ام را اجاره داده ام و به ازای هر کارت ماهیانه مبالغی وجه نقد دریافت می‌کردم.

    رئیس پلیس فتا تهران عنوان کرد: شهروندان توجه داشته باشند هرگونه اجاره و یا در اختیار گذاشتن کارت بانکی شخصی به دیگران، مسئولیت هر فعل و یا ترک فعل مجرمانه در ابتدا بر عهده مالک کارت می‌باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی