عصر بازار

مدیرعامل شاپرک خبر داد:

۲۰۰ هزار کارتخوان به طور موقت غیرفعال شد

عصر اعتبار- به گفته مدیرعامل شاپرک از دیروز حدود ۲۰۰ هزار کارتخوان به طور موقت غیرفعال شده است و پذیرندگانی که کارتخوان آن ها غیرفعال شده است، به محض تشکیل پرونده مالیاتی و رجوع به شرکت خدمات پرداخت، می توانند کارتخوانشان را مجددا فعال شده، در اختیار داشته باشند.

۲۰۰ هزار کارتخوان به طور موقت غیرفعال شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، سید کاظم دهقان مدیرعامل شاپرک گفت: در تاریخ چهارم اسفندماه، فهرست نهایی کارتخوان ها را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده ایم و همکاران در خصوص بررسی فایل و غیرفعال سازی ترمینال هایی که هنوز اقدام نکرده اند، برنامه ریزی کرده اند.

    وی در پاسخ به این سوال که غیرفعال سازی از چه زمانی شروع می شود و تا به الان چه تعداد دستگاه کارتخوان غیرفعال شده اند نیز گفت: از دیروز حدود 200 هزار کارتخوان را غیرفعال کرده ایم و برنامه داریم که برای روزهای بعد این کار را ادامه دهیم.

    وی همچنین تاکید کرد: این غیرفعال سازی، موقت است و پذیرندگانی که کارتخوان آن ها غیرفعال شده است، به محض تشکیل پرونده مالیاتی و رجوع به شرکت خدمات پرداخت، می توانند کارتخوانشان را مجددا فعال شده، در اختیار داشته باشند. وی در پایان اظهار داشت: امیدوار هستیم با سلسله اقداماتی که پذیرندگان به موقع انجام می دهند و ثبت نامشان را تکمیل می کنند مجبور به غیرفعال سازی بیشتر نباشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی