عصر بازار

پرداخت وام ۱۵۰ میلیون تومانی برای اشتغال سربازان ماهر

عصر اعتبار- فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه از پرداخت وام یکصد و پنجاه میلیون تومانی به سربازان منقضی خدمت مشمول خبر داد.

پرداخت وام ۱۵۰ میلیون تومانی برای اشتغال سربازان ماهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سردار محمد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه گفت: به استناد سند ملی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه یکی از اهداف طرح جامع مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، ایجاد تسهیلات برای اشتغال سربازان منقضی خدمت است.

    وی افزود: برای تحقق این هدف رصد، هدایت، حمایت و تسهیل گری برای اشتغال سربازان ماهر به مدت 3 سال پس از خدمت، جز سیاست‌ها و برنامه‌های قرارگاه درج گردیده است.

    فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه بیان کرد: در این راستا تمامی سربازان منقضی خدمت 1397 به بعد که پیش، حین و یا پس از خدمت سربازی، دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده و گواهی نامه مهارتی دریافت کرده اند و در حال حاضر طرحی برای اشتغال دارند، می‌توانند برای دریافت وام به پلیس +10 مراجعه و سنوات خود را ثبت کنند.

    زاده کمند در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سقف این وام مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان و مهلت بازپرداخت آن 7 ساله با سود 4 درصد است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی