عصر بازار

توسعه فناوری‌های نوین ۵ سال آینده در کلینیک نوآوری بانک ملی

عصر اعتبار- مدیرعامل کلینیک نوآوری بانک ملی، تمرکز این مرکز را بر توسعه فناوری‌های نوین با مشارکت شرکت‌های فناور عنوان کرد.

توسعه فناوری‌های نوین ۵ سال آینده در کلینیک نوآوری بانک ملی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، امیرحسین شبیری، مدیرعامل کلینیک نوآوری حوزه مالی و بانکداری در مراسم افتتاح این مرکز در بیست‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز به عنوان یکی از مجموعه‌های بانک ملی از سال گذشته کلید خورد، اظهار کرد: بانک ملی با دارا بودن 52 میلیون مشتری و بیشترین حساب‌های حقوقی، نیازمند توسعه فناوری در ارائه خدمات خود است.

    وی ادامه داد: برای توسعه خدمات به مشتریان راهی جز استفاده از نوآوری‌های جدید نداریم؛ از این رو راه‌اندازی مرکز نوآوری احساس شد.

    شبیری خاطر نشان کرد: در این مجموعه سعی شده تا 5 سال آینده فناوری‌های مورد نیاز حوزه بانک مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که در حال حاضر شرکت‌های تحت پوشش هلدینگ بانک ملی مشغول به فعالیت‌های روزمره و ارائه سرویس در صنعت بانکداری هستند و نیاز است تا این شرکت‌ها به آینده فناوری در این صنعت توجه کنند.

    مدیر عامل این مرکز اضافه کرد: در این راستا سعی شده در این مرکز استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوآور در حوزه مالی و بانکی را به سمت بانکداری نوین سوق دهیم و کمک به خلق کسب و کار کنیم تا زنجیره ارزش ایجاد شود.

    در این مراسم همچنین مهندس احد سعیدی، معاون سرمایه‌گذاری این مرکز، با دعوت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های نوپای حوزه بانکداری، فین‌تک، بورس و پرداخت برای دریافت خدمات این مرکز، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه موضوع فناوری‌های بانکداری اعم از بلاکچین، هوش مصنوعی که ترندهای روز دنیا هستند و به عنوان ابزارهای نوین نوآوری معرفی شده‌اند، کلینیک نوآوری فینوداد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها است.

    وی ادامه داد: در این راستا این مرکز از 6 ماه گذشته اقدام به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فناوری مرتبط با حوزه مالی کرده است.

    به گفته وی، تاکنون وضعیت 50 استارت‌آپ برای استقرار و سرمایه‌گذاری در این مرکز مورد بررسی قرار گرفته و سه استارت آپ موفق به ورود به مرحله عقد قرارداد شدند که در روزهای آینده منعقد خواهد شد.

    سعیدی افزود: خدمات این مرکز در دو بخش "کسب‌وکارهای صاحب ایده و نوپا" و "سازمانی" ارائه می‌شود.

    به گزارش ایسنا، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از 4 تیر ماه آغاز به کار کرده و تا 7 تیرماه از ساعت 8 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو