عصر بازار

۲۸ مهرماه؛ زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب ۲۵هزار نیرو

عصر اعتبار- مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با اشاره به فرصت ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت از ۲۱ تا ۳۱ شهریورماه، از برگزاری این آزمون در روز ۲۸ مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: تا صبح امروز ۲۹ شهریورماه، ۵۳ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

۲۸ مهرماه؛ زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای جذب ۲۵هزار نیرو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، دکتر سیف الله مرادی با بیان اینکه در این آزمون 25 هزار و 120 نفر جذب می‌شوند، افزود: از این تعداد 14 هزار نفر در حوزه درمان که 10 هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود 7 هزار و 500 نفر در حوزه درمان و حدود 3 هزار و 500 نفر نیز در حوزه فوریت‌های پزشکی، بکار گرفته می شوند.

    وی گفت: متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

    وی با اشاره به انجام مصاحبه پس از قبولی داوطلبان واجد شرایط در آزمون کتبی و تخصصی، یادآور شد: به دلیل تاخیر در انتشار دفترچه و بازشدن سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز 28 مهرماه است و در تلاش هستیم که نتایج این آزمون تا 21 آبان ماه سال جاری اعلام شود.

    مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در خصوص امکان تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی گفت: در حال حاضر تا پایان وقت روز 31 شهریورماه است البته در صورت استقبال متقاضیان، احتمال تمدید مهلت ثبت نام در آزمون وجود دارد.

    مرادی تاکید کرد: با دستور وزیر بهداشت، داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، تا پایان سال جذب و در محل کارشان حاضر می‌شوند. همچنین در تلاشیم تا پس از برگزاری این آزمون، باتوجه به بازنشستگی تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی و افتتاح پروژه‌های جدید حوزه سلامت، برای جذب نیروهای جدید، جلساتی با سازمان امور استخدامی داشته باشیم. 

    بنابر اعلام وزارت بهداشت، وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت در پایان امسال یا ابتدای سال آینده پس از برآورد نیروهای مورد نیاز حوزه سلامت، برگزار شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی