عصر بازار

تعامل وزارت راه و بانک مرکزی در حوزه ساخت مسکن

عصر اعتبار- کارگروه تنظیم اجاره‌بهای مسکن با دستور وزیر راه و شهرسازی از خرداد ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.

تعامل وزارت راه و بانک مرکزی در حوزه ساخت مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، «سیدجواد سادات فریزنی» در نشست تخصصی نهضت ملی مسکن اظهار داشت: کارگروه تنظیم اجاره‌بها از خرداد ماه امسال با حکم وزیر راه و شهرسازی شکل گرفت و از هفتمین جلسه شورای‌عالی مسکن نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در این کارگروه به‌صورت منظم ارائه شد.
    رییس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به دستاورد‌های خوب و مثبت کارگروه یاد شده، ابراز امیدواری کرد: امید است این اقدامات و ساماندهی بازار اجاره تا انتهای سال، به جد و با رویکرد جدید ادامه داشته باشد.

    وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده فراتر از ساماندهی املاک بوده است، ادامه داد: هماهنگی بین وزارت راه و شهرسازی و بانک مرکزی صورت گرفته تا تمام تلاش‌ها در حوزه ساخت مسکن با پیگیری نظارت‌ها و هدایت نهاد تنظیم گر اثرگذار شود.

    سادات فریزنی اظهار کرد: امیدواریم با همت و تلاش دوچندان، این مسیر تداوم داشته باشد و برای نتیجه بخشی آن، یک سمت کار از سوی ستاد وزارتخانه و سمت دیگر از سوی استان‌ها با ابتکار مدیران کل پیگیری شود تا در نهایت اثر کارگروه مضاعف شود.

    رییس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: گزارش کنترل تورم به صورت استانی صورت می‌گیرد، اما ضرورت دارد به صورت ماهیانه و استانی نیز انجام شود.

    بر اساس این گزارش، نشست تخصصی نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی، جمعی از معاونان وی و مدیران استانی، در هتل المپیک تهران، برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی