عصر بازار

تعداد جلسات هفتگی حراج سکه افزایش می یابد

عصر اعتبار- مرکز مبادله اعلام کرد: پیرو استقبال گسترده مردم، تعداد جلسات حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در هفته افزایش می یابد.

تعداد جلسات هفتگی حراج سکه افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، طبق اطلاعیه جدید مرکز مبادله ایران، این مرکز تصمیم دارد با عنایت به استقبال گسترده مردم از حراج سکه در تالار معاملات طلا، تعداد جلسات حراج را جهت تامین نیاز متقاضیان افزایش دهد تا علاوه بر تسهیل خرید انواع سکه برای عموم مردم، امکان خرید مطمئن تر را برای همه شهروندان در سراسر کشور فراهم کند.

    هم اکنون حراج سکه طلا به صورت هفتگی و در روزهای دوشنبه برگزار می شود. فردا نیز بناست بیستمین حرج سکه در این مرکز برگزار شود.

    لازم به ذکر است مرکز مبادله ایران با برگزاری حراج سکه طلا بر بستر برخط و از طریق سامانه، تلاش می کند دسترسی کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای 18 سال تمام شمسی را در تمامی نقاط شهری و روستایی کشور جهت حضور در حراج فراهم آورد.

    این مرکز، همچنین توانسته از طریق شبکه گسترده شعب بانک ملی در سطح کشور، دسترسی مردم را برای دریافت فیزیکی سکه هم تسهیل کند. تاکنون، در مجموع 335 هزار و 145 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان تخصیص داده شده که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص 181 هزار و 57 قطعه، نیم سکه 58 هزار و 93 قطعه و تمام سکه 95 هزار و 995 قطعه بوده است.

    بزودی اطلاعات تکمیلی درباره جزییات برنامه های  جدید حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران از طریق پایگاه اطلاع رسانی این مرکز اعلام می شود.

    پورسعید خلیلی