عصر بازار

یارانه‌(۸۱۶)

روند حذف یارانه ها در نشست هیئت وزیران

عصر اعتبار- در پایان نشست دیشب هیئت وزیران، اعضای دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

روند حذف یارانه ها در نشست هیئت وزیران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از برترینها، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره روند حذف یارانه پردرآمدها گفت: این افراد نزدیک به شش میلیون نفر هستند.

    ربیعی افزود: برای اینکه بتوانیم به اعتراض‌ها رسیدگی کنیم حرکت شتابداری برای حذف انجام نمی‌دهیم.

    وزیر اقتصاد هم درباره تامین منابع مالی یارانه ها گفت: منابع جوابگو نیست و زمان پرداخت کمی به ما سخت می گذرد .

    طیب نیا همچنین اعلام کرد تا انتهای دولت یازدهم به تورم تک رقمی خواهیم رسید . وزیر بهداشت گفت: یارانه بیماران خاص حذف نمی شود.

    دکتر هاشمی همچنین از بهره برداری از چند قلم داروی نوترکیب تا پایان سال خبر داد. وزیر نفت هم گفت: برای بازگشت کامل ایران به بازار نفت اماده می شویم.

    زنگنه افزود: به دست آوردن سهم از دست رفته در بازار جهانی نفت برای ما حیاتی است. وزیر صنعت ، معدن و تجارت هم گفت: سال گذشته بیش از 1 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شد و پیش بینی می شود امسال دو برابر شود.

    نعمت زاده درباره کیفیت خودروهای ساخت داخل هم گفت: خودروها طبق استاندارد تولید می شود و هر روز کیفیت بهتر و بیشتر می شود اما خیلی جای کار دارد. 

    وزیر جهادکشاورزی هم از خرید 7 میلیون و 850 هزار تن گندم خبر داد و گفت: برغم کاهش بارش ها خرید تضمینی گندم بیشتر شده است. رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم اظهار داشت: برای همه تالاب ها در سطح ملی برنامه ریزی داریم.

    ابتکار به تالاب هامون اشاره کرد و گفت: در گفتگو با رئیس جمهور افغانستان پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک برای احیای این تالاب مطرح شد که وی استقبال کرد. ابتکار همچنین نشست 36 سانتی متری تهران را تایید کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی