عصر بازار

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی منصوب شد

عصر اعتبار- محمدرضا محسنی، در جلسه هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به عنوان سومین مدیرعامل این شرکت برگزیده شد.

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی منصوب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در این جلسه که در محل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه برگزار شد، محسنی به نمایندگی از شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و با تایید سازمان بورس و اوراق بهادار به مدیرعاملی سمات منصوب شد.
    حسن امیری به نمایندگی از سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدابراهیم عنایت به نمایندگی از شرکت فرابورس ایران، علی رستگار به نمایندگی از بانک ملت، علیرضا حاجی نوروزی به نمایندگی از شرکت مدیریت فناوری بورس تهران و محسنی به نمایندگی از شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس اعضای هیات مدیره شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه هستند.
    محسنی که دارای مدرک دکتری مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است تا پیش از این علاوه بر سمت مدیرعاملی شرکت لوازم خانگی پارس الکتریک؛ عضو هیات مدیره هلدینگ سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین (شستا) بوده است.
    نامبرده در رزومه کاری خود عناوینی مانند عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت هلدینگ توسعه صنایع خودرو، مشاور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، عضو هیات مدیره شرکت سایپا پیستون و مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران وغیره را داراست.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی