عصر بازار

جزئیات عرضه اولیه امروز "لیا" اعلام شد

عصر اعتبار- تعداد ۱۲ میلیون و ۱۲۳ هزار سهم شرکت مواد ویژه لیا تا دقایقی دیگر با نماد "شلیا" در بازار دوم فرابورس واگذار می‌شود.

جزئیات عرضه اولیه امروز "لیا" اعلام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، 5 درصد از سهام شرکت مواد ویژه لیا با نماد "شلیا" برای اولین بار پس از پذیرش امروز در بازار دوم فرابورس در حالی واگذار می‌شود که از 12 میلیون و 123 هزار سهم عرضه شده، 6 میلیون و 123 هزار سهم برای کشف قیمت و 6 میلیون سهم بقیه نیز به معامله‌گران آنلاین اختصاص پیدا کرده است.

    همچنین، بنابر اطلاعیه مدیریت بازار، محدودیت خرید سهام برای هر کارگزاری 65 هزار سهم تعیین شده است و خرید صرفا توسط کارگزاران دارای مجوز فعالیت در فرابورس صورت می گیرد و کلیه درخواستهای خرید اخذ شده توسط کارگزاران جهت عرضه اولیه، باید به قیمت محدود باشد.
    از سوی دیگر با توجه به درج نماد معاملاتی شرکت مواد ویژه لیا(سهامی عام) در بازار دوم فرابورس ایران و عدم شمولیت ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص این شرکت، صندوق های سرمایه گذاری شامل مشترک و قابل معامله، هیچ گونه سهمیه ای جهت خرید این سهام ندارند. بعلاوه این که کارگزاران می توانند صرفا امروز از کد خریدگروهی ددد در عرضه اولیه سهام شرکت مواد ویژه لیا در نماد معاملاتی شلیا استفاده کنند.
    این گزارش می افزاید: شرکت مواد ویژه لیا با 80 میلیارد و 820 میلیون ریال سرمایه در 14 اردیبهشت‌ماه امسال در فهرست نمادهای بازار دوم درج شده و فعالیت آن در زمینه تولید الیاف شیشه و تیشوی فایبرگلاس است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی