عصر بازار

بیمه آسیا و ایرانول تفاهم نامه امضا کردند

عصر اعتبار- بیمه آسیا و ایرانول تفاهم نامه همکاری در خصوص ارائه خدمات بیمه ای امضا کردند.

بیمه آسیا و ایرانول تفاهم نامه امضا کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، براساس این تفاهم نامه که به امضای دکتر کاردگر،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه آسیا و مهندس اسحاقی ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت نفت ایرانول رسید،بیمه آسیا تمام پوشش های بیمه ای مورد نیاز این شرکت را ارائه خواهد داد.
    دکتر کاردگر،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در سخنانی ،ضمن اشاره به قدمت 56 ساله بیمه آسیا در ارائه خدمات بیمه ای و معرفی توانمند ی های فنی ،نکات کلیدی را در خصوص شبکه گسترده فروش، سهم بازار و سهامداران این شرکت بیان کرد.
    در ادامه مهندس اسحاقی نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت نفت ایرانول با ابراز خوشنودی از زمینه ایجاد شده برای همکاری با بیمه آسیا،مواردی را در خصوص تاریخچه، تعداد پالایشگا ه ها ،سهامداران و...اظهار داشت.
    گفتنی است ، شرکت نفت ایرانول ( سهامی عام )، تولید کننده انواع روغن های پایه ، روغن موتور و صنعتی ، اسلاک واکس ، فورفورال اکستراکت ، پترولاتوم ، برایت استاک در ایران در راستای خصوصی سازی شرکت های دولتی، در پاییز 1381 پالایشگاه های روغن سازی تهران و آبادان از بدنه شرکت ملی نفت ایران جدا شده و با نام شرکت نفت ایرانول فعالیت خود را آغاز کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی