عصر بازار

نوآوری بیمه ملت در بیمه های حوادث

عصر اعتبار- کارت هدیه بیمه حوادث بیمه ملت صادر شد.

نوآوری بیمه ملت در بیمه های حوادث
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزاش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در اقدامی ابتکاری و به منظور پوشش هزینه خسارتهای مورد نیاز بیمه گزار در زمان فوت، نقص عضو کلی یا جزئی، از کار افتادگی دائم و نیز هزینه های پزشکی ناشی از حوادث (مشمول بیمه)، بصورت گروهی و یا انفرادی کارت هدیه حوادث بیمه ملت طراحی و قابل ارائه گردید.
    بر اساس این گزارش، کارت هدیه  حوادث بیمه ملت در حال حاضر جهت استفاده شرکتها و افراد حقوقی برای ارائه به پرسنل آماده شده است.
    دارندگان این کارت جهت فعال سازی و صدور بیمه نامه کافی است تا کد هدیه درج شده بر روی کارت را   به شماره پیامک 85333-021 ارسال و سپس با درج  کد ملی بیمه نامه  را فعال نمایند. جهت استعلام  و کسب اطمینان از ثبت بیمه نامه می توان از طریق تلفن بیمه (85334-021) اقدام نمود.
    گفتنی است، سرمایه بیمه معادل 500.000.000 ریال می باشد و دارنده این کارت می تواند پس از فعال سازی از پوشش های زیر به مدت سه ماه (از زمان فعال سازی) بهره مند گردد.
    •    دریافت هزینه های فوت ناشی از حوادث به میزان 500.000.000 ریال  
    •    دریافت هزینه های نقص عضو و از کارافتادگی دائم ناشی از حوادث تا سقف  500.000.000 ریال
    درصورت بروز حادثه، دارنده بیمه نامه حوادث می تواند با مراجعه به یکی از نمایندگی های بیمه ملت در سراسر کشور و تکمیل مدارک مربوط نسبت به دریافت هزینه های ناشی از خسارت اقدام نماید.
    شرکتهای علاقه مند به تهیه کارت هدیه حوادث بیمه ملت می توانند به دفاتر نمایندگی بیمه ملت در سراسر کشور مراجعه نمایند.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره مرکز ارتباط با مشتریان تماس حاصل فرمایید.

    پورسعید خلیلی