عصر بازار

تور آفریقای جنوبی چقدر هزینه می‌برد؟

عصر اعتبار- هزینه سفر به آفریقای جنوبی با تور با توجه به مدت اقامت، نوع هتل، اتاق و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند و همچنین نوع پرواز از حدود ۷.۳ تا ۱۷.۸میلیون تومان متغیر است.

تور آفریقای جنوبی چقدر هزینه می‌برد؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹:۰۰
  • آفریقا
  • آفریقا
  • آفریقا
  • آفریقا
  • آفریقا
  • تور آفریقای جنوبی چقدر هزینه می‌برد؟

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، آفریقای جنوبی کشوری در جنوب آفریقا و در سواحل دو اقیانوس اطلس و هند است.

ژوهانسبورگ: ژوهانسبورگ یا یوهانسبورگ بزرگ‌ترین شهر کشور آفریقای جنوبی است، یوهانسبورگ مرکز استان گائوتنگ، ثروتمندترین استان آفریقای جنوبی است و امروزه این شهر با حدود سیزده میلیون نفر جمعیت و با داشتن بزرگ‌ترین فرودگاه آفریقای جنوبی، یکی از دیدنی‌ترین و پرجاذبه‌ترین مناطق توریستی دنیا محسوب می‌شود، این شهر یکی از 50 شهر بزرگ دنیاست و بزرگترین شهر دنیاست که هیچ رودخانه، دریاچه یا ساحل دریا ندارد.

کیپ‌تاون: کیپ‌تاون نام دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است. شهر کیپ‌تاون همچنین پایتخت استان کیپ غربی است. این شهر محبوب‌ترین مقصد جهانگردان در قاره آفریقاست. ساختمان پارلمان آفریقای جنوبی همچنین در شهر کیپ‌تاون قرار دارد.

شهر کیپ‌تاون یکی از جدی‌ترین نامزدهای میزبانی بازی‌های المپیک تابستانی 2004 بود که نهایتاً به رای کمیته بین‌المللی المپیک، شهر آتن برای میزبانی بیست و هشتمین دوره از بازی‌های المپیک انتخاب شد.

سان‌سیتی: حدود دو ساعت فاصله از پروتوریا پایتخت آفریقای جنوبی تا سان‌سیتی است، شهر رویا، شهر خواب و خیال، شهر بازی و سرخوشی و فارغ بودن از این جهان، انگار در دنیای دیگری هستی.

سان سیتی در واقع یک شهر نیست بلکه مجتمع بسیار بزرگ توریستی مانند نمک آبرود است که در یک پروژه عظیم به صورت یک شهرک تفریحی در آمده است.

هزینه سفر به آفریقای جنوبی با تور با توجه به مدت اقامت، نوع هتل، اتاق و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند و همچنین نوع پرواز از حدود 7.3 تا 17.8میلیون تومان متغیر است.

برچسب ها
پورسعید خلیلی