عصر بازار

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی خبر داد:

المپیاد ورزشی بازنشستگان با عنوان نسیم سلامت برگزار می‌شود

عصر اعتبار- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه یکی از مهمترین رویکردهای نوین جوامع جهان ، تغییر مسیر امر ورزش از سمت افراد خاص با توانایی های ویژه فیزیکی به سمت عموم مردم بویژه افراد سالخورده است، گفت: بی تردید در این میان نقش موثر دستگاه ها و نهادهای عمومی در ارتقاء سطح سلامت جامعه و تامین و تجهیز زیرساخت های آن اجتناب ناپذیر است.

المپیاد ورزشی بازنشستگان با عنوان نسیم سلامت برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر منصور اعتصامی اظهار داشت: بدیهی است که ورزش در دوره سالمندی یکی از بهترین روشهای حفظ استقامت بدن، کاهش بروز بیماری‌ها و زمینه‌ساز زندگی سالم و بانشاط در بین این قشر معزز جامعه به شمار می‌آید.

    وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد به منظور ارتقاء و حفظ سطح سلامت جسمی و روحی مستمری بگیران و بازنشستگان، بستر این امر مهم را با طرح "نسیم سلامت" از طریق برگزاری المپیاد ورزشی و انجام فعالیتهای مرتبط با ورزشهای همگانی بازنشستگان و مستمری بگیران فراهم آورد.

    معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی مشمولین طرح نسیم سلامت را تمامی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در سراسر کشوراعلام کرد و گفت: چگونگی برگزاری المپیاد ورزشی فرهنگی وفعالیتهای مرتبط با ورزشهای همگانی و شرایط شرکت کنندگان بر اساس دستورالعمل اجرائی خواهد بود که متعاقبأ توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی ارسال می‌شود.

    دکتر اعتصامی از تشکیل کمیته سیاستگذاری المپیاد ورزشـی و اجرای فعالیت‌های مرتبط با ورزشهای همگانی خبر داد و گفت: این کمیته وظایفی از قبیل تعیین رشته‌های ورزشی مرتبط با المپیاد ورزشی، تعیین محل برگزاری المپیاد ورزشی و انجام فعالیتهای فرهنگی اجتماعی در حاشیه برگزاری المپیاد را بر عهده دارد.

    وی با بیان اینکه المپیادهای ورزشی سازمان تأمین اجتماعی در راستای گسترش ورزش همگانی در بین بازنشستگان و مستمری بگیران برگزار می‌شود، اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها شاهد افزایش نشاط و شادابی بازنشستگان عزیز باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی