عصر بازار

کشف قیمت ۵۴۰ تومانی سرمایه‌گذاری مسکن پردیس

عصر اعتبار- ۱۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس امروز برای اولین بار در فرابورس عرضه و به قیمت ۵۴۰ تومان فروخته شد.

کشف قیمت ۵۴۰ تومانی سرمایه‌گذاری مسکن پردیس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا،  10 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس امروز به عنوان سومین عرضه اولیه بعد از شرکت‌های فولاد هرمزگان و مواد ویژه لیا در فرابورس عرضه شد که هر سهم این شرکت به قیمت 540 تومان کشف قیمت شد.

    در جریان عرضه اولیه این شرکت 30 میلیارد تومانی ساختمانی، برای هر سهم تقاضای خرید 550 و 600 تومانی هم ارائه شد اما در نهایت 15 میلیون سهم تخصیص داده شده به کارگزاران با قیمت هر سهم 540 تومان به فروش رسید.

    در این عرضه 15 میلیون سهم برای کشف قیمت و 15 میلیون سهم دیگر برای معامله گران آنلاین تخصیص داده شده و سهمیه هر ایستگاه کارگزاری 100 هزار سهم و هر صندوق سرمایه گذاری مشترک 47 هزار سهم تعیین شد.

    در گزارش مربوط به صورت‌های مالی میان دوره‌ای دوره 9 ماهه منتهی به 31 خرداد "ثپردیس" ، 517 ریال از سود 1027 ریالی هر سهم محقق شده و این شرکت اولین پیش بینی سود هر سهم سال شهریور آینده را 1336 ریال اعلام کرده که نسبت به سود 1027 ریالی سال جاری 23 درصد رشد نشان می دهد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی