عصر بازار

برگزاری مجموعه دوره های آموزشی در بانک قرض الحسنه رسالت

عصر اعتبار- پس از تلاش چند ماهه پرسنل دفتر مدیریت استان تهران در تهیه جزوات آموزشی کاربردی واحد های مختلف تهیه شد که هم اکنون برای در اختیار قرار گرفتن شعب استان تهران در حال چاپ و انتشار است. این جزوه پس از تایید مرکز برنامه ریزی بانک قرض الحسنه رسالت، به زودی برای بهره برداری در اختیار دفتر مدیریت استان های کل کشور نیز قرار خواهد گرفت.

برگزاری مجموعه دوره های آموزشی در بانک قرض الحسنه رسالت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸:۰۰

    در همین راستا، طبق برنامه ریزی های مدیریت استان تهران، قرار است پس از تهیه جزوات آموزشی، مجموعه کلاس های واحد های مختلف برای مخاطبان مورد نظر برگزار شود. این کلاس ها، تمامی پرسنل اعم از نیروهای خدماتی و صندوقدار تا معاونین و حتی مسؤلین شعب را نیز در برمی گیرد.
    کلاس آموزشی واحد کارگزینی به عنوان اولین کلاس از سلسله دوره های آموزشی توسط خانم ها آرزو شجاعی و سونیا علیزاده برگزار شد. در این جلسه علاوه بر تمامی پرسنل دفتر مدیریت استان تهران، آقای محمدرضا موسی زاده و دکتر سرهنگی رئیس مرکز برنامه ریزی و توسعه نیز حضور داشتند.
    در ابتدای جلسه مدیریت استان تهران، سخنانی در مورد ضرورت و نقش آموزش در بهسازی نیروی انسانی و توسعه در هزاره سوم ایراد نمودند. ایشان خاطر نشان کردند رسیدن به اهداف سازمان بستگی به توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دارد. اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، بطور مؤثر فعالیتهایشان را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند. بنابراین آموزش و بهسازی، کوشش مداوم و برنامه‌ریزی شده برای بهبود سطوح شایستگی کارکنان و عملکرد سازمانی است.
    در ادامه جلسه، خانم ها شجاعی و علیزاده به ارائه مطالب خود پرداختند که با مشارکت جدی و سوالات پی در پی همکاران، جلسه ای پر بار را رغم زد.
    در پایان جلسه نیز آقای دکتر سرهنگی؛ استان تهران را پیشگام آموزش در بانک قرض الحسنه رسالت و نمونه و الگویی برای سایر استان ها دانستند و از پرسنل استان تهران تشکر نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی