عصر بازار

دکتر صادق :

هدف ، جذب پرتفوی اقتصادی است

عصر اعتبار- نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا با تشریح صورت های مالی شش ماه اول سال جاری، از حفظ رتبه این شرکت در صنعت بیمه کشور خبر داد .

هدف ، جذب پرتفوی اقتصادی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر بیژن صادق روز هشتم مهر ماه جاری در جلسه شورای مدیران اظهار داشت: صورت های مالی شش ماهه شرکت نشان می دهد که بیمه دانا همچنان جایگاه خود را در صنعت بیمه کشور حفظ کرده است .

    وی با اشاره به اینکه 750 میلیارد تومان پرتفوی در طول این شش ماه کسب شده است، افزود: در این مدت تعداد بیمه نامه های صادر شده نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است .

    دکتر صادق با تشریح عملکرد مدیریت های مختلف ستادی و ابراز رضایت از عملکرد آنها به ویژه مدیریت های اتومبیل و درمان، خواستار تلاش بیشتر همکاران و استفاده مناسب تر از ظرفیت ها و توانایی های نمایندگان شد و ابراز امیدواری کرد : با ادامه این تلاش ها تا پایان سال جاری پرتفوی قابل ملاحظه ای جذب خواهد شد .

    مدیر عامل بیمه دانا، توجه بیشتر به نمایندگان را موجب افزایش پرتفوی دانست و افزود: با توجه به تجارب ارزنده ای که در حوزه بیمه های درمان تکمیلی داریم، می توان از این مزیت برای جذب پرتفوی سایررشته ها استفاده کرد .

    وی با تاکید بر جذب پرتفوی بیمه گذاران جدید در آینده نزدیک، به اقدامات انجام شده در خصوص مراحل تدوین طرح طبقه بندی مشاغل اشاره کرد و افزود: خوشبختانه این طرح مورد موافقت مسوولان ذیربط قرار گرفته و تا قبل از پایان سال جاری در سطوح مختلف شرکت اجرایی خواهد شد .

    دکتر صادق، حفظ و تقویت منافع شرکت را در گرو همکاری و همدلی بیشتر مدیریت های ستاد و صف دانست و با تاکید بر نظارت بیشتر و جامع تر بر عملکرد شعب و نمایندگان گفت: وصول مطالبات معوق همچنان یکی از مهم ترین و اصلی ترین وظایف ما به شمار می رود که امیدواریم با پیگیری های لازم زودتر به ساماندهی مطلوب برسد .

    نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا که در جمع مدیران و معاونان شرکت سخن می گفت، اضافه کرد: مدیران و روسای شعب در جذب پرتفوی باید سود ده بودن را مورد عنایت قرار دهند تا بتوان جایگاه شرکت را با کسب پرتفوی های اقتصادی تقویت کرد .

    مدیر عامل بیمه دانا همچنین ساماندهی حدود اختیارات، توجه بیشتر به حسابرسان، ارائه راهکارهای عملیاتی برای تحقق بودجه از سوی مدیران، به روز شدن اطلاعات، هدفمند شدن دوره های آموزشی، انتقال اطلاعات جدید از سوی مدیریت بیمه های اتکایی برای تصمیم گیری و تصمیم سازی و ضرورت نزدیکی و همکاری مدیریت امور شعب با مدیریت های فنی و ستادی را مورد تاکید قرار داد و افزود : اعتبار بیمه دانا بسیار بالاست و ما باید از این ظرفیت برای تعامل مناسبتر و کسب موفقیت های بیشتر به درستی بهره گیریم، خوشبختانه در مجموع وضعیت شرکت مناسب و رو به رشد است و امیدواریم با ادامه تلاش های همکاران تا پایان سال به موفقیت های بیشتر و پرتفوی های قابل ملاحظه دست پیدا کنیم .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر اعتبار ( https://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی